Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Salg hos Nøstebarn!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-02-08, 17:09   #1
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Stort smil

Salg hos Nøstebarn!

Salget i Nøstebarn-butikkene startet i dag! Masse fint!

De hadde blant annet trøyer og bodyer i ull/silke-blanding til 100 kr, ribbebukser til 200 kr, todelte pysjer til 300 kr, hele pysjer til 200 kr osv. Tatt fritt etter hukommelsen, så det kan hende jeg husker feil. Dessuten hadde de også garn i noen farger (som går ut) til 50 kr per bunt.

Jeg kjøpte to ull/silke-trøyer og en ribbebukse til Snuppa, en ullflecejakke til meg selv og fire bunter garn for 1000 kr!

Dette gjelder kun i butikkene deres, ikke på nettet.

Sist redigert av IOA : 29-02-08 kl 17:13. Årsak: La til litt mer info
IOA er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 17:12   #2
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Salg hos Nøstebarn!

Bare i butikkene?

Gammel 29-02-08, 17:21   #3
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Annonsen var i Aften Aften i dag, så jeg må nok ta meg en tur dit i morgen, hvis det er noe igjen da.

Gammel 29-02-08, 17:23   #4
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Annonsen var i Aften Aften i dag, så jeg må nok ta meg en tur dit i morgen, hvis det er noe igjen da.

Nei, det var det da. Jeg anbefaler å komme tidlig, og uten barn. Uten å overdrive stod det minst 10 barnevogner utenfor da jeg tilfeldigvis var innom der i dag. Flaks for meg!

Gammel 29-02-08, 17:26   #5
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Du skulle ha kjøpt opp alt og lagt ut for salg her

Salgspriser frister, men å stå i kø og kjempe seg frem i det lille Nøstebarnkottet i Oslo frister ikke

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 17:29   #6
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av IOA, her.

Nei, det var det da. Jeg anbefaler å komme tidlig, og uten barn. Uten å overdrive stod det minst 10 barnevogner utenfor da jeg tilfeldigvis var innom der i dag. Flaks for meg!

Satser på å være der ca kl 9.55 i morgen tidlig, uten barn.

Gammel 29-02-08, 17:33   #7
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Skulle du ramle over en stripete ull/silke genser til voksen så pling meg'a....

Gammel 01-03-08, 18:30   #8
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Vært på litt Nøstebarnshopping i dag.
Ikke bare jeg som var det for å si det sånn...
Kjøpte ribbet bukse og genser og ullfrotte pysj til ropellen og ullsokker til meg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:56.