Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Fredagshunk

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-02-08, 21:55   #1
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fredagshunk

Jeg sikler på karakteren Jack Harkness fra Dr. Who/Torchwood. :sikle:
Har dere noen film/seriekarakterer som dere kunne tenkt dere en smakebit av?

Gammel 29-02-08, 21:59   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fredagshunk

Må bare inn og med-sikle litt. Captain Jack er en fantastisk figur, ja, og har du sett noen intervjuer med John Barrymore? Han er så over-the-top camp at det er hylende morsomt, særlig når man kjenner ham som den rimelig barske Harkness. Jeg har kjempesansen for ham, og så er han skikkelig flink til å synge i tillegg. (Og så synes jeg det er litt fantastisk at de har en råtøff, bifil helt i en barneserie, som Doctor Who jo er.)

Gammel 29-02-08, 22:03   #3
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, har ikke sett noen intervjuer. Ja, noe av det som gjør hele karakteren er jo at han er bifil og han finner jo fader meg noe pulbart i alle.

Gammel 29-02-08, 22:03   #4
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Antonio Banderas som Armand i Interview with a vampire:

I zhink he'z quite great.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 22:04   #5
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg vil bare ha Colin Firth, jeg. *enkel*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 22:05   #6
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg vil bare ha Colin Firth, jeg. *enkel*

Nei, nei. Karakter, trollet, karakter!

Gammel 29-02-08, 22:06   #7
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nei, har ikke sett noen intervjuer. Ja, noe av det som gjør hele karakteren er jo at han er bifil og han finner jo fader meg noe pulbart i alle.

"Omnisexual" er visst den riktige betegnelsen, og det omfatter jo ganske mye i et science fiction-show.

Han heter forresten selvsagt Barrowman, ikke Barrymore. :facepalm:

Her er et intervju, det er mange flere på YouTube:

(Kilde: youtube.com)

Gammel 29-02-08, 22:06   #8
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nei, nei. Karakter, trollet, karakter!

Næsj. Kun Colin. *sikler*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 22:07   #9
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Karakter... :går i tenkeboksen litt:

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 22:07   #10
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Keith fra Six Feet Under og Clive Owen, sex on legs x 2!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg keith.jpg (27,8 KB, 1 visninger)
Filtype: jpg cowen.jpg (42,8 KB, 1 visninger)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 22:08   #11
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har jo min i avataren forresten .

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 22:08   #12
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Har ikke sett han før tror jeg. Men jeg sikler med frukten og padda! Mye tagbart det der.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 22:25   #13
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg overser tittelen glatt, og svarer på selve innlegget. I farten kommer jeg bare på Dr. Callie Torres i Greys og Eowyn i LOTR:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 22:35   #14
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Nå ble jeg jo sittende og søke opp Barrowman på YouTube. Her er et klipp fra en Dr. Who-spesialutgave av The Weakest Link, der han blir spurt om Jack Harkness liker "boys or girls":

Gammel 29-02-08, 22:36   #15
Hønni

Hønni sin avatar

Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:enkel:

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 22:37   #16
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Ah, jeg liker han som er Dr. Who også. Og han forrige. :savner:

Gammel 29-02-08, 23:12   #17
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Velger en norsk en for kvelden jeg

Gammel 29-02-08, 23:12   #18
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Lt. Colonel John Sheppard fra Stargate: Atlantis

Gammel 29-02-08, 23:33   #19
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Jeg foretrekker Dr. Beckett.

Gammel 29-02-08, 23:36   #20
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Dwight (Clive Owen) i Sin City.

Boromir (Sean Bean) i LOTR.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
hunks, sikling

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:34.