Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Helgetråd

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-08, 17:35   #1
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Helgetråd

Dette er altså en skravletråd for helga. Det trenger vi virkelig.
I dag har vi vært på fjellet sammen med sjefen min og familien. Hadde det veldig hyggelig. Vi tok skiheisen opp, og gikk inn igjennom. Nå skal jeg mikse en Wok.

Gammel 01-03-08, 17:50   #2
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Helgetråd

I dag har minstemann vært litt syk, storesøster har vært ute med vennene og mannen kjørt nødslakt. Jeg har stulla litt i huset.
Hadde søster, svoger og barn på grøt, de satte igjen 1 stk. barn som skal ligge over, stor stas.
Mannen måtte på nødslakt igjen, så jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Blir nok sittende å surfe, er vel ingenting som går på TV, eller?

Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 17:54   #3
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Her har de barnefri i helga.
Farforeldrene har barna. Jeg har ligget og sløvet på sofaen i hele dag alene. Deilig.

Mim: Jeg er bedt på cowboy og indianerfest på en MC-klubb i kveld.

Gammel 01-03-08, 17:56   #4
cora
både her og der

cora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mannen pådro seg en kraftig strekk i ryggen i dag, så han har ligget på sofaen i ettermiddag. Jeg har ryddet og vasket hus og ungene har vært ute og lekt. Nå ser de på film og jeg tror jeg skal benytte anledningen til å ta en liten joggetur.

Gammel 01-03-08, 18:00   #5
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg har visst lovt å ta med ett ekstra barn i slalombakken i morgen. Det blir sikkert hyggelig. Satser på å la barna være i bakken, mens jeg kan gå i løypa.

Gammel 01-03-08, 18:02   #6
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Her skal mannen på P-fest i kveld så vi har gått fra å Pimpe papp til at de skulle være prostituert og pimp. Så mannen skal være pimp og han som var forloveren hans skal være prostituert. Iført et av mine skjørt og et korsett. Blir nok ganske så festlig å se på.

Jeg skal være hjemme med småen og se igjennom masse serier tror jeg. Kose meg i mitt eget selskap.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 18:06   #7
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Mannen er i vedskogen i helgen for å sikre neste års vinterved. Ungene har hatt besøk hele dagen og det har vært mye bråk og ståk.
Jeg har faktisk tørrvasket litt i dag, og det trengtes.
Storesøster er på overnatting og lillesøster skal vel snart legge seg.
Jeg skal se dvd i kveld i ensomhet, tror det blir mer Six Feet Under.

Gammel 01-03-08, 18:14   #8
carmenzita

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sykt barn her i helga,så det skjer ikke noe annet enn at vi vasker klær....
Blir vel sittende med strikkinga,foran tvn i kveld.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 18:24   #9
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Bare gamle bestemor som er bedt på moro i helga?

Gammel 01-03-08, 19:04   #10
Kate

Kate sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Bare gamle bestemor som er bedt på moro i helga?

Nja, jeg fikk sms fra en kollega om jeg ble med å bowle, men jeg kan jo ikke gå glipp av farmen. Så her blir det hjemmekveld.

Gammel 01-03-08, 19:06   #11
lille my
Erfaren

lille my sin avatar

lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Her har hele familien vært på Egon og spist middag. Koselig. Nå nærmer det seg sengetid på ungene og vi skal slappe av på sofaen og se farmen.

Gammel 01-03-08, 20:08   #12
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi har akkurat hatt stor familiemiddag her.

En av ungene har vannkopper, og jeg har vært inne sammen med han hele dagen. Har fått ryddet, tørket støv og vasket klær. Mannen har vasket gulv.

Nå står et boblebad for tur.
Kanskje se film i kveld?!

Har spilt en del peggle mellom slagene her. :hektet:

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 20:19   #13
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Lille spydde flere ganger i natt, så maks 3 timers sammenhengende og
dårlig søvn har gjort sitt med formen. Blir en ufattelig lat kveld, vi skal kose oss med reker og film.
Og så krysser vi fingrene for at spyingen er over! :ber:

Gammel 01-03-08, 20:28   #14
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Idag har feiret bursdag. Lillesøster blir to år i morra, og vi hadde familieselskap idag. Hun fikk veldig mye fint og var spesielt fornøyd med alle de fine bøkene hun fikk.

Gammel 01-03-08, 20:41   #15
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Gratulerer med toåring i morgen Fara.

Holder på å lage deilig middag til oss, mannen vasker badet ellers er huset strøkent og vinduer pusset. Ordentlig deilig og sitter ned 5 min, mens jeg venter på potetene. Lys er tent i hele stua og det er bare kos her.

Frøkna har vært syk i helgen, så vi har tatt det rolig. Håper på en rolig natt.

Gammel 01-03-08, 20:42   #16
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er gressenke i helgen. Mannen er på guttetur på fjellet.
Vært med ungene på trening i dag. Egen treningstime på Spenst for barn. Stor suksess ! Så da fikk jeg trent i fred og ro mens de små fikk ut masse krutt. Resten av dagen har gått med til småpusling i huset og tvspill med gutta

I morgen skal vi på tur med ei venninne og hennes barn, håper på bra vær !

Gammel 01-03-08, 20:43   #17
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Holder på å lage deilig middag til oss, mannen vasker badet ellers er huset strøkent og vinduer pusset. Ordentlig deilig og sitter ned 5 min, mens jeg venter på potetene. Lys er tent i hele stua og det er bare kos her.

Nå ble jeg litt misunnelig kan du trygt si. Her bærer huset preg av at jeg har jobbet hver kveld denne uka og at det har vært 5 unger inne i nesten hele dag

Gammel 01-03-08, 21:36   #18
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal vi se. I dag har storesøster og jeg vært en tur i byen, hvor vi først traff mumrik, Dragen og RegistrertBrukerMedBare4InnleggSomJegIkkeVetNicket Til Jaria på bibliotekskafeen. De var ikke så skumle som man skulle tro, men storesøster ble fort lei. Så vi gikk og lekte litt med datamaskinene på barneavdelingen, før vi leste gjennom alle Ludde-bøkene vi fant. Sokk kom og dumpet av lillesøster og dro på korgreier, og jeg og jentene dro på nok en kafe med et vennepar med barn i samme alder.

Nå er Sokk på jentefest, ungene er i seng, og jeg venter på en tilkjørt pizza (det er en første gang for alt). Kanskje jeg skal se en film for en gangs skyld? Det blir vel surf som vanlig.

Sist redigert av torsk : 02-03-08 kl 09:39. Årsak: Ikke var det bare 4 innlegg, heller.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 21:40   #19
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Vært på bytur i dag vi, Propellen og jeg.
Vært i Reptilparken og peppes.
Jeg har for første gang holdt en slange.

Gammel 01-03-08, 21:42   #20
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Her er det vannkopper, dårlig mer søvn, klesvask på så jeg har rene klær til i morgen (skal på gudstjeneste) Håper de tørker.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
abstinenser, helgefylla

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:50.