|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
Hvor mye har du brukt på barnevognerJeg har opp gjennom årene fått det inntrykket at noen har omtrent dilla på barnevogner. Og at det blir brukt utrolig mye penger på disse fremkomstmidlene for barna våre. Jeg har ikke skjønt den biten, men jeg er nå engang litt nysgjerrig på hvorvidt dette stemmer. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hvor mye har du brukt på barnevognerIkke mye penger gitt. Har brukt ca 2000 på 3 vogner, da er det en duovogn, en sportsvogn og en trille. 2 av dem kjøpt brukt, en kjøpt ny. Vi har et barn og venter nr 2, har foreløpig ingen planer om å kjøpe ny vogn. Det eneste jeg vurderer er å kjøpe en ny trille/sportsvogn fordi disse 2 ikke er så bra lengre. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye har du brukt på barnevognerVi har kjøpt en vogn, og den skal vi ha til hun er vognfri, og sannsynligvis til nestemann også.
|
|
|
#5 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye har du brukt på barnevogner1 barn, 2 vogner (hvorav den ene er en Zapp). Totalt ca. 4000,- - alt ble kjøpt nytt i 2005. Skal i første omgang ikke kjøpe ny vogn til nestemann som kommer til sommeren, men når det nærmer seg barnehageoppstart så er det mulig vi kjøper en ny sportsvogn for å la den andre fungere som sovevogn i barnehagen.
|
|
|
#6 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
Sv: Hvor mye har du brukt på barnevognerGlemte å svare selv.. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvor mye har du brukt på barnevognerJeg har 1 barn. Selv har jeg bare brukt 600 kr. på vogn, en billig trehjuling jeg kjøpte som reservevogn.
|
|
|
#8 |
|
Etylbarbital
Sv: Hvor mye har du brukt på barnevogner
Plutselig kan man skrive ned vognkostnaden vår til null også.
|
|
|
#9 |
|
intro
|
Sv: Hvor mye har du brukt på barnevognerVi kjøpte vår tredje vogn i dag.
|
|
|
|
#10 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hvor mye har du brukt på barnevognerKan nok ikke kategoriseres som vogngal:
|
|
|
#11 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hvor mye har du brukt på barnevognerDette synes jeg er et fryktelig ubehagelig spørsmål Sist redigert av Mei : 02-03-08 kl 22:06. Årsak: La til vognmerker |
|
|
|
|
|
#12 |
|
I mål
|
Sv: Hvor mye har du brukt på barnevognerTja, VI har ikke brukt så mye, men min avdøde bestemor så. Vel, hun betalte den første vogna vi kjøpte, en Emmaljunga Cerox, som vel kom på rundt 6000. Vi fikk noen penger av henne rett før hun skulle dø. Hun ville vi skulle kjøpe noe hyggelig. Søsteren min kjøpte seg en diamantring og jeg kjøpte en barnevogn, fins ikke interessert i diamantringer. Bestemor fikk aldri se hverken vogna eller S |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvor mye har du brukt på barnevognerAjajaj... måå man huske på det altså!
|
|
|
#14 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Hvor mye har du brukt på barnevognerFørste vogn tror jeg at jeg betalte 5.500 for. Andre vogn ca 2.000. Til sammen 7.500 kr, altså. Da er det snakk om to tvillingvogner.
|
|
|
#15 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hvor mye har du brukt på barnevognerVi har tre barn, men bare den yngste hadde bruk for barnevogn, de andre var i sportsvognstørrelse da de kom. Eldstemann arvet etter sin fetter, og så kjøpte vi trille til ca 500 kr.
|
|
|
|
#16 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Hvor mye har du brukt på barnevognerHar overhodet ingen peiling på antall eller beløp.
|
|
|
#17 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Hvor mye har du brukt på barnevognerVogndilla er vel noe jeg får den dagen høner får tenner. Har aldri skjønt det der. Jeg brukte 3 vogner til vesla, men det var fordi den første var bagvogn som naturligvis måtte skiftes ut etter noen måneder. Så kjøpte jeg en sportsvogn som gikk i stykker etter en stund og kjøpte da en ny som jeg brukte til hun sluttet med vognen. De to første kjøpte jeg brukt.
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye har du brukt på barnevognerJeg har vel hatt en del vogner. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor mye har du brukt på barnevognerTil storebror: Første vogn arvet vi helt gratis. Kjøpte en simo-trille da han var året.
|
|
|
#20 |
|
Står på egne ben
Sv: Hvor mye har du brukt på barnevognerAkkurat det tror jeg ikke at jeg skal regne etter en gang. Sist redigert av Elisabet : 02-03-08 kl 21:46. |
|
|
|
![]() |
|
|