|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Travelt opptatt
|
"Sultbløffen" på TV2Må si jeg i utgangspunktet tror mer på Jan Egeland enn på tabloidiserte tv-"dokumentarer". Skal prøve å se den dokumentaren i kveld, men hvis den er slik disse "avsløringsdokumentarene" pleier å være orker jeg neppe se mer enn ti minutter.
|
|
|
#2 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Sultbløffen" på TV2Jeg leser i Dagbladet på nett idag at Egeland kritiseres for å ha kommet med feil tall når det gjelder omfanget av sult. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Hjemme
![]() |
Sv: "Sultbløffen" på TV2Dette må jeg få med meg! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ekvilist
|
Sv: "Sultbløffen" på TV2Da jeg så reklame for dette programmet kjente jeg at jeg ble uvel. Jeg aner ingenting om detaljene i forhold til sultkatastrofen, men jeg kjenner at dette er TV2-dokumentar i kjent stil. Dokumentarer som bare nører opp under fremmedfiendlighet, at folk som har det vondt og vanskelig rundtom i verden får takke seg selv - og klare seg selv osv. Det er faktisk veldig mange som tenker slik. :har gått som bøssebærer noen år: Jeg vet ikke om jeg orker å se programmet. (Jeg synes selvsagt det er fint om det kommer fram at nødhjelpspenger blir misbrukt eller havner hos geriljaen eller noe sånt, noe annet blir det å sutre over at en forventet sultkatastrofe var oppskrytt. Det er bedre å hjelpe noen ganger for mye, en noen ganger for lite. Det har vi faktisk råd til.)
|
|
|
#5 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: "Sultbløffen" på TV2Jeg så kke den såkalte dokumentaren, og kygger unna alle de såkalte dokumentarene til TV2. De er så sensasjonspreget og ensidig at det er til å få dilla av.
|
|
|
#6 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Sultbløffen" på TV2
Jeg så dokumentaren og har igjen fått TV 2 i vrangen. Sist redigert av Michelle : 04-03-08 kl 15:45. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: "Sultbløffen" på TV2"Dokumentaren" var faktisk ikke så ille som jeg trodde, men det sier mer om mitt forhold til TV2 enn om kvaliteten. Jeg syns rett og slett "de kritiske røstene" fremsto som idioter
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: "Sultbløffen" på TV2Så det ikke selv, men dette høres ut til å være TV2 i kjent stil. |
|
|
|
#9 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Sultbløffen" på TV2Jeg så litt av det, og ble ikke imponert av "avsløringene" og vinklingene på hva som var feil. Måten de stilte journalisten spørsmål på, og måten de tre kritikerne satt og kommenterte på var gjennomskuelig.
|
|
|
#10 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Hjemme
![]() |
Sv: "Sultbløffen" på TV2Jeg har egentlig falt litt ut av hele greia nå.. |
|
|