Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Månedens film i mars?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-08, 09:17   #1
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Månedens film i mars?

Noen forslag?

Gammel 03-03-08, 09:25   #2
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Månedens film i mars?

No country for old men står i hvert fall øverst på listen hos meg.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 09:27   #3
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

No country for old men står i hvert fall øverst på listen hos meg.

Som den absolutt burde.
Jeg har sett den (og blir gjerne med på en diskusjon om den her et sted); av dem jeg ikke har sett, tror jeg Sweeney Todd er den neste på min liste. Ellers skal jo Dykkerklokken og Sommerfuglen være bra.

Gammel 03-03-08, 09:30   #4
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

. Ellers skal jo Dykkerklokken og Sommerfuglen være bra.

Å ja. Den har jeg tenkt å få med meg, i alle fall.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 09:38   #5
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sett Sweeney Todd, og var fryktelig, fryktelig skuffet.

- No. 4 -
Gammel 03-03-08, 09:46   #6
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

La meg en gang for alle få avbefale Be Kind, Rewind.

Gammel 03-03-08, 09:52   #7
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Uff da. Det var jo trist å høre.

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

La meg en gang for alle få avbefale Be Kind, Rewind.

Hvorfor det? :nysgjerrig: Jeg syntes traileren så så lovende ut - jeg lo så tårene rant - og Michel Gondry er jo fryktelig flink, så jeg har drevet og gledet meg til den.

Gammel 03-03-08, 09:58   #8
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Hvorfor det? :nysgjerrig:

Jeg lo to ganger under hele filmen. Jeg synes det tok veldig lang tid før den kom til poenget, humoren var til tider platt og amatørmessig, skuespillerne var ikke spesielt gode osv. Mos Def var i alle fall ikke noe å hoppe i taket over. Filminnspillingene deres var det eneste som tidsvis var morsomt, ellers var det traurige greier.

Gammel 03-03-08, 10:01   #9
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg lo to ganger under hele filmen. Jeg synes det tok veldig lang tid før den kom til poenget, humoren var til tider platt og amatørmessig, skuespillerne var ikke spesielt gode osv. Mos Def var i alle fall ikke noe å hoppe i taket over. Filminnspillingene deres var det eneste som tidsvis var morsomt, ellers var det traurige greier.

Pleier du å like Jack Black? Jeg ville gjettet, ut fra traileren, at det kan tenkes å være en "make or break"-greie her. (Og det kan jo være et godt argument mot å ha den som "månedens film" - sånn i tillegg til at den vel ikke har hatt premiere enda uansett.)

Gammel 03-03-08, 10:01   #10
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å nei! Så trist.

Jeg skal på kino onsdag formiddag, og skal da se entenNo country for old men, eller Sweeney Yodd. Jeg tar den som IKKE er babybio.

Sist redigert av LilleRosin : 03-03-08 kl 14:50.
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 10:04   #11
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Pleier du å like Jack Black?

Tja, har ikke sett så mye av han. Likte han i "Shallow Hal" og "Hi Fidelity".

Gammel 03-03-08, 13:51   #12
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner at jeg ikke har kjempelyst til å se No Country for Old men og Sweeney Todd. Dykkerklokken og sommerfuglen høres interessant ut. "Den andre siden" kunne jeg også tenkt meg å se.

Gammel 03-03-08, 13:52   #13
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Dykkerklokken og sommerfuglen høres interessant ut. "Den andre siden" kunne jeg også tenkt meg å se.

Ja og ja!

Gammel 03-03-08, 14:11   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal se februarfilmen til torsdag som kommer, men da er vi jo i mars. Babybio ble hengende litt etter pga vinterferien.

Akkurat nå har jeg ikke så mange filmer jeg vil se, men skjønner at verken No Country for Old men eller Sweeny Todd er filmer for meg. Jeg er en sart sjel når det kommer til film.

Gammel 03-03-08, 18:14   #15
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjempelyst til å se No Country for Old Men, og så hadde jeg i hvert fall lyst til å se Sweeney Todd før jeg fikk høre om Scarletts skuffelse. På den annen side har jeg en viss tradisjon for å bli skuffet over filmer som Scarlett har skrytt opp i skyene, så det hadde jo vært interessant å se hva som skjer i det motsatte tilfellet.

Eller hva med Before the Devil Knows You're Dead?

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 18:25   #16
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dykkerklokken og sommerfuglen er jeg også gjerne med på å se.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 19:23   #17
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil gjerne se Sweeny Todd, på tross av Scarletts skuffelse. Jeg vet ikke om jeg mage til å se No country for old men. (Har jeg det, Padda? )

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 19:26   #18
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Dykkerklokken og sommerfuglen er jeg også gjerne med på å se.

Min far synes denne filmen var veldig bra.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 19:42   #19
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Man trenger i hvert fall sterk mage for å se ST.

- No. 4 -
Gammel 03-03-08, 19:59   #20
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Rimelig overbegistra for Jack Black, så Sweeney Todd står på "To Do" lista.
Skuffet over No country for old men Tror kanskje forventningene var for høye.

Dykkerklokken og sommerfuglen hørtes ikke noe særlig ut.
Before the Devil Knows You're Dead hørtes bedre ut

Jeg har enda ikke surra meg til å se Charlie Wilsons war, men den har vel "alle" sett allerede.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:31.