|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() -Dette taklet du dårlig (VG)VG har i dag en artikkel om et spektakulært landingsforsøk med fly i sterk vind. Alt gikk heldigvis bra, men dette var nok en skremmende opplevelse for mange av passasjerene.
|
![]() |
![]() |
#2 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: -Dette taklet du dårligJeg tenkte akkurat det samme da jeg leste artikkelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: -Dette taklet du dårlig (VG)Hjelpe meg, det så virkelig skummelt ut.
![]() |
#4 |
*_*
|
![]() Sv: -Dette taklet du dårlig (VG)
![]() |
![]() |
#5 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: -Dette taklet du dårlig (VG)Mannen min reagerte omtrent som følger på den uttalelsen der: "Om jeg hadde vært ombord i det flyet... Jeg tror jeg hadde reagert på en god måte, jeg om jeg hadde begynt å grine der."
![]() |
#7 |
Ekvilist
|
![]() Sv: -Dette taklet du dårlig (VG)Jeg leste og reagerte på det samme Nebbia. Jeg tenkte at det må være teknisk umulig for noen å uttale noe slikt (VG har riktignok klart å skrive det
![]() |
#9 |
Ute på tur
|
![]() Sv: -Dette taklet du dårlig (VG)Skikkelig ekkel landing.
![]() |
#10 |
Javel
|
![]() Sv: -Dette taklet du dårlig (VG)Og jeg treger på at jeg i det hele tatt gikk inn og så på den videosnutten der. Jeg hadde ikke bare takler denne hendelsen på en "dårlig nær ved å gråte måte"... he he, jeg hadde vel både hylt og fått hjertestans.
![]() |
|
|