Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Det er noe stort tøys med denne prikkingen, skikkelig fjortis, bryr meg ikke om det!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-08, 20:42   #1
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Det er noe stort tøys med denne prikkingen, skikkelig fjortis, bryr meg ikke om det!

Vel, det trodde jeg... Kjenner nå at jeg blir glad for hver prikk jeg får. Og det er morsomt å kunne gi prikker også! Det er som å bli sett litt ekstra når noen gidder å ta seg tid til å gi tilbakemeldinger på denne måten. Gjerne kommer det i tillegg til svar også. Sukk... og takk for at vi har denne muligheten her på forumet!

ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 20:44   #2
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er noe stort tøys med denne prikkingen, skikkelig fjortis, bryr meg ikke om d

Tenkte det samme som deg, men så var det jo morsomt å få prikker også, og det er jo sjelden man får røde så da er det en positiv ekstragreie ja.

Gammel 05-03-08, 20:47   #3
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er noe stort tøys med denne prikkingen, skikkelig fjortis, bryr meg ikke om d

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 20:49   #4
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syntes også det var overraskende morsomt å gi og få prikker!

Gammel 05-03-08, 20:51   #5
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes ikke det er så overaskende jeg.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 20:52   #6
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Jeg synes ikke det er så overaskende jeg.

Prikker er hyggelige - stort sett, ihvertfall.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 20:53   #7
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Grønne prikker er koselige, men syns røde prikker er noe stort tull og bare skaper uflid.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 20:58   #8
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandino, her.

Grønne prikker er koselige, men syns røde prikker er noe stort tull og bare skaper uflid.

Jeg synes det er greit at det finnes røde når det finnes grønne. Det hadde vært kjedelig om det bare var mulighet til å gi kozemoze-prikker.

Gammel 05-03-08, 21:13   #9
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gir 11 poeng pr prikk.

Gammel 05-03-08, 21:15   #10
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er dette en prikketråd? Har alle dere over prikket hverandre?

Gammel 05-03-08, 21:15   #11
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

F***, da blir vel vi andre dødelige nedgradert til singelprikking igjen.

Gammel 05-03-08, 21:16   #12
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

Jeg synes det er greit at det finnes røde når det finnes grønne. Det hadde vært kjedelig om det bare var mulighet til å gi kozemoze-prikker.

Helt enig.

Komentarer svir, men ikke de røde i seg selv. De pynter jo litt ekstra da.

(dette var vel nesten en invitasjon)

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 21:16   #13
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Urettferdig!

Gammel 05-03-08, 21:18   #14
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De hyggelige prikkekommentarene var det som fikk meg ordentlig i gang med posting. :egentlig ganske beskjeden:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 21:18   #15
Doremifa
Fullverdig medlem

Medlem siden: Mar 2008
Doremifa er litt kul
Standard

Kan noen forklare systemet?

Doremifa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 21:21   #16
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

F***, da blir vel vi andre dødelige nedgradert til singelprikking igjen.

Gammel 05-03-08, 21:21   #17
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Doremifa, her.

Kan noen forklare systemet?

Det har noen allerede gjort.

Gammel 05-03-08, 21:31   #18
Ke@
Aktiv

Ke@ sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Hjemme
Ke@ er litt kul
Standard

Grønne prikker er koselig å få. De røde plager meg heller ikke. Det er hva man skriver bak som betyr noe, ikke fargen på prikken.

Ke@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 21:37   #19
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ville gjerne hatt en pikk istedenfor akurrat nå da. Det hadde vært veldig overraskende og morsomt!

Gammel 05-03-08, 21:39   #20
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Jeg ville gjerne hatt en pikk istedenfor akurrat nå da. Det hadde vært veldig overraskende og morsomt!

Rød eller grønn?

Svar

Emneord
uflid

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:14.