|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() FrP-politikk på sitt beste (ang. 8. mars, Agderposten)http://www.agderposten.no/article/20...021/ABONNEMENT
![]() Sist redigert av Nabojenta : 06-03-08 kl 15:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: FrP-politikk på sitt beste(Ang. 8.mai)(Agderposten)Ja, og så trenger man jo ikke tenke på hvorfor vi har oppnådd likestilling?
![]() |
![]() |
#3 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: FrP-politikk på sitt beste(Ang. 8.mai)(Agderposten)Nå får jeg ikke åpnet linken, men jeg går ut i fra at hvis man har gått i tog 8. mai et par ganger blir man nok litt lei av hele greia
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: FrP-politikk på sitt beste(Ang. 8.mai)(Agderposten)
Blir man lei av å støtte om kvinner i verden, som faktisk blir behandlet dårlig?
![]() |
#5 |
Textrovert
|
![]() Sv: FrP-politikk på sitt beste (ang. 8. mai, Agderposten)Jeg tror gajamor reagerte på datoen i overskriften, Nabojenta.
![]() |
#7 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: FrP-politikk på sitt beste (ang. 8. mars, Agderposten)
Ja, så lenge hun har fått alt slik hun vil ha det så trenger vi jo ikke å gå i tog eller markere kvinnedagen.......
![]() |
#8 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: FrP-politikk på sitt beste (ang. 8. mars, Agderposten)Jeg trenger ingen kvinnedag, jeg - jeg har jo alltid fått jobbene jeg søker på, og jeg sitter i bystyret!
![]() |
#9 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: FrP-politikk på sitt beste (ang. 8. mars, Agderposten)
Så fantastisk smart sagt. Det verste er jo at det faktisk er folk som stemmer på Frp.....
![]() |
|
|