Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

FrP-politikk på sitt beste (ang. 8. mars, Agderposten)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-08, 14:51   #1
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

FrP-politikk på sitt beste (ang. 8. mars, Agderposten)

http://www.agderposten.no/article/20...021/ABONNEMENT

Blir helt matt av denne dama. Hun lever tydligvis i sin egen beskyttende boble, uten inntrykk fra resten av verden.

Sist redigert av Nabojenta : 06-03-08 kl 15:09.
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 14:56   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP-politikk på sitt beste(Ang. 8.mai)(Agderposten)

Ja, og så trenger man jo ikke tenke på hvorfor vi har oppnådd likestilling?

Noen ganger blir jeg skikkelig skremt av hva politikere klarer å uttale. Har de ingen evne til å se frem og bakover i tid?

Gammel 06-03-08, 15:01   #3
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Nå får jeg ikke åpnet linken, men jeg går ut i fra at hvis man har gått i tog 8. mai et par ganger blir man nok litt lei av hele greia

Gammel 06-03-08, 15:06   #4
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Nå får jeg ikke åpnet linken, men jeg går ut i fra at hvis man har gått i tog 8. mai et par ganger blir man nok litt lei av hele greia

Blir man lei av å støtte om kvinner i verden, som faktisk blir behandlet dårlig?
Politikeren som uttaler seg, forteller at hun selv aldri har gått i tog, og at hun ikke ser vitsen i det, siden kvinner i dag har det så bra.

Det er så mye jeg kunne tenke meg å skrive her nå, men klarer ikke å formulere meg.
MIM, KAN DU HJELPE MEG?

Gammel 06-03-08, 15:07   #5
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP-politikk på sitt beste (ang. 8. mai, Agderposten)

Jeg tror gajamor reagerte på datoen i overskriften, Nabojenta.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 15:10   #6
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Sv: FrP-politikk på sitt beste (ang. 8. mai, Agderposten)

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg tror gajamor reagerte på datoen i overskriften, Nabojenta.

Jeg så det nå.

Gammel 06-03-08, 17:24   #7
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: FrP-politikk på sitt beste (ang. 8. mars, Agderposten)

Sitat:

Den har ikke mye verdi i mine øyne. Jeg tenker på hvorfor vi arrangerer den, jeg har aldri gått i tog eller demonstrert på denne dagen, men likevel føler jeg at jeg har fått til alt jeg har ønsket å få til, sier Haugland, som påpeker at hun sitter i bystyret og at hun alltid har fått de jobbene hun har søkt på.

Ja, så lenge hun har fått alt slik hun vil ha det så trenger vi jo ikke å gå i tog eller markere kvinnedagen.......
At det finnes mange her i landet som ikke er like heldig er jo ikke noe man gidder å ofre en tanke.

Gammel 06-03-08, 19:30   #8
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trenger ingen kvinnedag, jeg - jeg har jo alltid fått jobbene jeg søker på, og jeg sitter i bystyret!

Gammel 07-03-08, 19:59   #9
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg trenger ingen kvinnedag, jeg - jeg har jo alltid fått jobbene jeg søker på, og jeg sitter i bystyret!

Så fantastisk smart sagt. Det verste er jo at det faktisk er folk som stemmer på Frp.....

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:09.