|
Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter! |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fortynnet
|
![]() SjelkeDette kan vel knapt kalles flisespikking engang, men idag fant jeg altså ordet "sjelke" i fasiten til seksåringens kryssordhefte, ved siden av en tegning av en kjelke. Sånn kan det altså gå når man uttaler alt som "sch". Kryssordheftet var kjøpt på Nille, dere er herved advart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SjelkeDet må da være skrivefeil i fasiten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Fortynnet
|
![]() Sv: SjelkeJeg lot det bli liggende igjen i bilen i rent sjokk, så jeg vet ikke. Men jeg skal se etter. Kan kanskje ikke vente allverden av et kryssordhefte kjøpt på Nille for en veldig billig penge, men det var jo en temmelig graverende feil, da. Til og med seksåringen så at det var feil og foreslo alternativ (riktig) stavemåte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Aktiv
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Akershus
![]() |
![]() Sv: Sjelke
![]() |
#12 |
Epikur
|
![]() Sv: SjelkePå Språkteigen forrige uke hørte jeg om en dame som hadde sendt inn en kvittering fra en gullsmed for 1 gull skjede.
![]() |
#15 |
Epikur
|
![]() Sv: SjelkeSiste nytt fra Språkteigen: I Moss kan man få magnet skjede. Du snakker om å være tiltrekkende!
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SjelkeEn skjede av gull må jo bare ha en magnetisk tiltrekningskraft. Gull verdt! Noe å tenke på for de som mangler draget på gutta. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|