![]() |
#1 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Hvilken PC?Vi kan ikke data. Aner ikk ehva GB eller MB står for. Og nå skal vi bytte pc
![]() |
#2 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Hvilken PC?Hei, jeg kan gi litt råd og tips |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Hvilken PC?Jeg sier omtrent som Juste og legger til at LG og har meget bra kvalitet på laptopene sine!
![]() |
#6 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken PC?Så lenge du holder deg langt unna Toshiba (snakker av erfaring, 3 maskiner som har gått adundas på like mange år |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken PC?Juste: De du har anbefalt; er de ok også dersom man skal holde på med PS og bildebehandling? Skal ha meg en Acer snart, ser på en 17'' til 8000-9000 (finner den selvsagt ikke på Datakjedens side akkurat nå) og lurer på om jeg rett og slett bruker for mye penger.
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilken PC?Ikke kjøp HP i hvert fall. |
![]() |
![]() |
#10 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Hvilken PC?
Jepp, Acer sine holder i massevis. Dersom du skal holde på med PS og bildebehandling så ville jeg gått for en 17" skjerm som du sier. Her er de som Elprice har inne, du får de fra 6000 opp til 11000. Den til 6000 ville jeg ikke valgt siden den har integrert grafikkløsning, men den til 7000 ser helt OK ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvilken PC?Acer sine er utrolig gode, det er veldig lite reparasjoner på dem.
![]() |
#14 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Hvilken PC? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Populærkulturjunkie
|
Da har du stikk motsatt erfaring av meg, jeg har hatt både Toshiba og Asus-maskiner med mye trøbbel, men ikke noe trøbbel med Acer så langt. Men det er klart, får man en "mandagsmaskin" så er det kjedelig. Vi har hatt service 8 ganger på tre år på vaskemaskinen og tørketrommelen vår. Vi kjøper ikke Whirlpool neste gang for å si det slik så jeg skjønner godt kommentaren din. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#17 |
prøver å være tål***ig
|
Jeg har en skjerm på ca 32 x21. er det 17". Synes det er godt med såpass skjerm. Jeg skal definitivt sjekke ut elprice her i byen. Må vel satse på den til 7000 siden jeg vil bruke PShop. Er Acer stillegående??
![]() |
#19 |
Populærkulturjunkie
|
Ja, nei si det. De er jo begge tokjerneprosessorer, så jeg vet faktisk ikke helt hva som er den store forskjellen her. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|