Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Dum-dag

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-08, 17:51   #1
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dum-dag

I dag har jeg en dum-dag. Jeg er skikkelig dum, altså blånn. Jeg husker ingenting. Ikke navn, ikke ord, ikke noe. Samtaler har båret preg av eh, ehm, hmmm ...

Heldigvis har jeg ikke dum-dager særlig ofte. :Puuh:

Gammel 11-03-08, 17:54   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dum-dag

Sånne dager er helt grusomme. Jeg er desverre ofte sånn når jeg er gravid, vet ikke om det kan ha noe med hormoner å gjøre? Jeg mister taket i ting jeg holder i, husker ikke navn, ikke navnet på de enkleste ting osv. :aargh:

Gammel 11-03-08, 17:55   #3
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sånne dager er pyton. Jeg har også hatt en dum dag i dag, men den var mer trist egentlig.

Gammel 11-03-08, 18:00   #4
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er sånn av natur.
:naturlig dum:

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-08, 18:04   #5
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Sånne dager er helt grusomme. Jeg er desverre ofte sånn når jeg er gravid, vet ikke om det kan ha noe med hormoner å gjøre? Jeg mister taket i ting jeg holder i, husker ikke navn, ikke navnet på de enkleste ting osv. :aargh:

Det er visst vanlig under graviditet.
Og godt er det, for jeg har i det siste følt meg mer som en lyshåret rugekasse enn noe annet.

Heldige Sitron som bare har en dag i ny og ne.

Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-08, 18:06   #6
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har aldri slike dager, jeg er alltid super smrt

Gammel 11-03-08, 18:06   #7
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg hadde en sånn dag på lørdag. Det som var litt synd, var at den dagen var det egentlig litt viktig med ett klart hode.

Gammel 11-03-08, 18:07   #8
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er aldri domm.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-08, 18:11   #9
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg er aldri domm.

Hermegås

Gammel 11-03-08, 18:16   #10
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Veldig typisk graviditetssymptom for meg. Er du gravid Sitron?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-08, 18:21   #11
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Hermegås

Jeg tenkte det lenge før du skrev det, såh!

Gammel 11-03-08, 18:22   #12
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Hæ?

Gammel 11-03-08, 18:22   #13
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Veldig typisk graviditetssymptom for meg. Er du gravid Sitron?

Det hadde vært utrolig kult. Immaculate conception.

Gammel 11-03-08, 18:24   #14
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det hadde vært utrolig kult. Immaculate conception.

Du var da på byen her for litt siden, synes jeg å huske?

Gammel 11-03-08, 18:29   #15
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg tenkte det lenge før du skrev det, såh!

Nææhææhei så..
( et lite øyeblikk her så kom jeg på at jeg må te meg som den som er moden, jeg er tross alt eldre enn deg )

Gammel 11-03-08, 18:47   #16
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Du var da på byen her for litt siden, synes jeg å huske?

Var det forventet at jeg skulle treffe noen pulbare individer her altså? Dessuten er tre lausunger nok.

Gammel 11-03-08, 18:54   #17
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lørdagen på BigBite:

Nabbe: Jeg skal ha to med laks og en med chilireker.
Damen: Vi har ikke laks.
Nabbe, til Sofiane: Hva skal du ha da?
Sofiane: dfkajsdlknv dfljdsf mumle mumle (som da betydde INGENTING)
Nabbe, til damen: Jaja, da tar jeg en med laks og en med chilireker da!

Og sånn fortsatte det bare...

Gammel 11-03-08, 18:56   #18
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Gammel 11-03-08, 18:57   #19
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Var det forventet at jeg skulle treffe noen pulbare individer her altså? Dessuten er tre lausunger nok.

Det kan aldri bli for mange

Gammel 11-03-08, 21:28   #20
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I dag har jeg en dum-dag. Jeg er skikkelig dum, altså blånn. Jeg husker ingenting. Ikke navn, ikke ord, ikke noe. Samtaler har båret preg av eh, ehm, hmmm ...

Så godt å høre at det ikke bare er meg som har sånne dager! Enkelte mennesker har den effekten på meg også, det har kanskje noe med kjemi å gjøre?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:46.