|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ringskrømt
|
![]() Leser du VG?Mange FP-ere er kjent for å ha tildels sterke meninger om VG og dens lesere. Bare hjernedøde idioter, evt. FRP-ere leser VG visstnok. (Og ser Holmgang på TV2.) Det er egentlig litt merkelig da veldig mange linker til VG på dette underforumet, og veldig ofte blir det diskusjon og stort engasjement rundt VG-artiklene. Noe som ikke akkurat er udelt negativt i min bok.
![]() |
#3 |
Textrovert
|
![]() Sv: Leser du VG?Jeg kjøper ikke VG, men tar en titt på nettutgaven hver dag. Det gjør jeg også med Dagbladet, Aftenposten, Adressa og Trønderbladet også. Men jeg kan ikke si at jeg dveler ved stoffet så veldig.
![]() |
#4 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Leser du VG?Jeg kjøper ikke VG, men ser litt på nett. Men jeg er like mye innom Dagbladet, Nettavisen og lokalavisa.
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Leser du VG?Jeg leser VG på nett. Kjøper sjelden papiravisen. |
![]() |
![]() |
#6 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Leser du VG?Leser det på nett, og kjøper papirutgaven om jeg har glemt bok når jeg skal ta ferja inn til byen.
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Leser du VG?Jeg kjøper sjelden VG selv, men kommer den i hus leses den, og det hender jeg leser den på nett. Og på lørdag - hver lørdag ja, pga magasinet Helg. |
![]() |
![]() |
#8 |
Live and let live
|
![]() Sv: Leser du VG?Jeg kjøper ikke aviser, jeg leser bare på nett. VG er en avis jeg aldri går inn på selv, men jeg blir jo sendt dit en sjelden gang når det er spesielle diskusjoner på nett. Jeg synes overskriftene der inne er så søppel og følelsesmessig manipulerende (overdramatiserende og eklest mulig slik at vi skal føle mest mulig) at jeg får helt fnatt, og velger heller å ikke gå inn der.
![]() |
#9 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Leser du VG?
Føler du at dette er unikt for VG?
![]() |
#12 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Leser du VG?Jeg leser den på nett hver morgen. Leser helst bare nyhetene, og sporten hopper jeg fort over.
![]() |
#14 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Leser du VG?Leser VG på nett hver dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Leser du VG?Jeg leser både VG og Dagbladet på nett. Visste ikke at man er hjernedød bare fordi man leser VG. *koko* |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Leser du VG?Jeg synes at VG Nett er kjappest ute med siste nytt, spesielt utenom "åpningstidene". Jeg innbiller meg at de har en relativt stor redaksjon til alle døgnets tider.
![]() |
#19 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Leser du VG?Innimellom kjøper jeg den. Før kjøpte jeg den hver dag, men siden jeg ble mamma har ikke avislesing vært så mye prioritert egentlig, annet enn Nordlys og Tromsø på jobb. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|