Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Sanger man alltid vender tilbake til

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-08, 20:15   #1
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sanger man alltid vender tilbake til

Lett inspirert av Nebbias "verste coverlåt" sitter jeg nå og hører meg gjennom gamle favoritter på You Tube.

Jeg merker at de sangene jeg vender tilbake til ikke nødvendigvis er toneangivende for musikksmaken min - ofte er det helt spesielle situasjoner som har gjort at jeg har hengt meg opp i dem.

Nå har jeg lyttet meg gjennom:

Vamp -

(Kilde: youtube.com)

U2 -

Bryan Adams med (

) I do it for you
Extreme -

Shania Twain -

Jeg tror jammen jeg kan bli sittende her og mimre resten av kvelden.

Sist redigert av Gaia : 12-03-08 kl 20:28. Årsak: Begrunnelsene ble litt vel personlige i åpent forum, men sangene kan jo bli liggende. ;)
Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 21:48   #2
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sanger man alltid vender tilbake til

Åh, ja.

Jeg vet nøyaktig hva du mener, jeg har noen sånne sanger jeg også.

Gammel 12-03-08, 21:53   #3
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sanger man alltid vender tilbake til

"You´re the inspiration" med Chicago har alltid vært "min sang". Det samme har "Forbuden frukt" med Bjørn Eidsvåg.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:35.