|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Er denne reklamefilmen for sterk kost?Det har vært flere diskusjoner på radioen i dag om en reklamesnutt som skulle vises på Trondheim kinoer. Reklamesnutten ble for sterk kost, så vi får ikke se den om vi går på kino likevel. Er den så ille synes dere?
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er denne reklamefilmen for sterk kost?Det kommer ann på om det er før en barnefilm eller en voksenfilm, men det var ikke tenåringsbildet jeg reagerte mest på. Det var heller andre jeg ikke syntes var passende for barna.
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Er denne reklamefilmen for sterk kost?Jeg klarer ikke se helt at reklamefilm på kino er helt mediet for den type kunst, men generelt synes jeg det er problematisk om det skal tabugjøres å ta aktbilder av unge kropper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er denne reklamefilmen for sterk kost?får ikke sett noe. Er den sensurert på nett også ? Ser bare litt av det bilde med de unge jentene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er denne reklamefilmen for sterk kost?Det aC sa ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Er denne reklamefilmen for sterk kost?
Jeg har ingen problemer med aktbilder av unge kropper, men jeg har en del problemer med aktbilder av unge kropper med eldre kropper i en setting som kan tolkes seksuelt.
![]() |
#8 |
|
Ja, og det er jeg helt enig i. Men synes du dette bildet kunne karakteriseres sånn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Absolut ateist
|
Jeg får ikke opp filmen og ser bare et bittelite bilde som ikke er så lett å se. Men ut fra det lille jeg ser, så ja.
![]() |
#10 |
|
På dagbladet var det (selvfølgelig) en større versjon. Det er ganske så unge jentekropper alt sammen, og settingen så ikke jeg noe seksuelt i, i alle fall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Absolut ateist
|
Ok, da har jeg sett både bildet og filmen i stor størrelse.
![]() |
#12 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Er denne reklamefilmen for sterk kost?Jeg synes stemmen var veldig irriterende, men jeg blir ikke provosert. (Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er denne reklamefilmen for sterk kost?Filmen var vel ikke noe for barn akkurat - det var flere av bildene som kan være ganske urovekkende tenker nå jeg. Det som er trist er hvertfall at jeg fikk lyst til å holde meg unna utstillingen etter å ha sett bildene. det kan jo umulig ha vært meningen å skremme folk bort! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|