|
Autofil Bilsnakk. |
Se resultatene: Hvor parkerer du? | |||
Jeg parkerer nærmest mulig |
![]() ![]() ![]() ![]() |
60 | 41,38% |
Jeg parkerer et sted midt i mellom |
34 | 23,45% |
Jeg parkerer lengst mulig i fra |
17 | 11,72% |
Jeg har ingen parkeringsstrategi |
34 | 23,45% |
Deltakere: 145. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvor parkerer du?På parkeringsplasser er det som regel en opphopning av biler nær inngangen. Hvorfor? Er folk late eller tenker alle sammen på tetteste kulepakning?
![]() |
#2 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hvor parkerer du?Jeg er fortsatt så lite tøff i trafikken at jeg helst parkerer der det er god plass og heller går et stykke, selv om jeg på grunn av bekkenet burde gå minst mulig. Regner med jeg blir tøffere når jeg har hatt lappen lengre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Etylbarbital
![]() Sv: Hvor parkerer du?Jeg er en av de få som parkerer lengst mulig i fra fordi jeg er redd for bilen min. Jeg ble ripenevrotisk etter at vi fikk noen handlevognriper på nesten ny bil (laget av ukjente individer uten handlevognlappen
![]() |
#5 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Hvor parkerer du?Jeg parkerer gjerne så nært som mulig, slik at jeg slipper å bære varene så langt.
![]() |
#6 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Hvor parkerer du?På parkeringsplassen på handlesenteret parkerer jeg der ingen andre vil parkere...
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor parkerer du?Jeg parkerer alltid nærmest mulig for å slippe å bære så langt.
![]() |
#8 |
Står på egne ben
![]() Sv: Hvor parkerer du?På matbutikker parkerer nok nærmest mulig inngangen hvor jeg kan få en plass hvor jeg klarer å parkere den store bilen vår. I byen så parkerer jeg også der hvor jeg vet jeg får parkert bilen vår, men da gjerne der det er nærmest/billigst å parkere i forhold til hvor lenge jeg skal være i byen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor parkerer du?Jeg parkerer langt unna fordi det da er bedre plass til en stor bil, og fordi jeg ikke gidder å kjøre rundt og rundt for å finne en plass som bare er noen meter nærmere inngangen. |
![]() |
![]() |
#10 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
![]() |
![]() Sv: Hvor parkerer du?Parkerer der det er plass. Er det på et stort senter så parkerer jeg gjerne litt for meg selv, er redd for bilen, men også for å ha litt plass til å sette inn lillmor og vogn og varer |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Hvor parkerer du?Jeg parkerer der det er god plass for en dårlig parkeringssjåfør med stoor bil med dårlig svingradius. Jeg kan ikke lukeparkere.
![]() |
#12 |
Egenial
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor parkerer du?Jeg parkerer nært inngangen, men gidder ikke presse meg på. Jeg tåler å gå noen skritt. Det viktigste er å komme i nærheten av et parkeringsskur for handlevogner, slik at jeg kan sette vogna på plass etter at jeg har lesset varer og unger i bilen.
![]() |
#13 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor parkerer du?På samme plass hver dag. Har fri parkering i et parkeringshus, og der står bilen bestandig når jeg er i byen.
![]() |
![]() |
#15 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Hvor parkerer du?Jeg har ingen parkeringsstrategi
![]() |
#16 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvor parkerer du?Jeg tok lappen da jeg var 18 (er nå snart 26), men var livredd for å kjøre, og frem til sept i fjor kjørte jeg ca en gang i halvåret.
![]() |
![]() |
#17 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor parkerer du?Parkerer somregel nærmest mulig dit jeg skal, om jeg finner plass. Så kan de med all energien få plassene lengre unna! :værsågod,barehyggeligt!!:
![]() |
#18 |
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Hvor parkerer du?Jeg parkerer stort sett så nære som mulig. Jeg er ganske flink til å parkere selv på små luker, så er det plass nære tar jeg den. Det er mer viktig for meg om vinteren enn om sommeren, for vi ukeshandler, og da er det veldig kjedelig å måtte dra en tung handlevogn gjennom snøen lange avstander. Om sommeren er det ikke så nøye, egentlig. Men vanen gjør vel til at jeg velger nærest.
![]() |
#19 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Hvor parkerer du?Jeg parkerer nærmest mulig, da vi som regel har med to rullestolbrukere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
![]() Sv: Hvor parkerer du?Her i byen parkerer jeg alltid i det parkeringshuset som er nærmest kjøpesenteret. Tror aldri jeg har oppleved å ikke få plass der. Hvis ikke det er ledig der så parkerer jeg der det er ledig. Om jeg må gå litt så gjør det ikke noe.
![]() |
Emneord |
parkering |
|
|