Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Når er man for stor for påskeegg ...?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-08, 10:17   #1
jubel
Fullverdig medlem

Medlem siden: Mar 2008
jubel er litt kul
Rødme

Når er man for stor for påskeegg ...?

Nå blir jeg 28år i april og har fått påskeegg hvert år...Nå har jeg to barn, hvorav det ene får påskeegg i år. Er jeg da for stor for å fortsette med denne barnslige tradisjonen...?

Gammel 19-03-08, 10:18   #2
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når er man for stor for påskeegg...?

Næsj. Jeg er 29 og får julestrømpe hvert år fra mamman min.

Gammel 19-03-08, 10:20   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For stor?

Jeg er ikke engang for stor for påskeegg-jakt! Mannen skal gjemme 2 påskeegg rundt i huset i morgen tidlig og så skal jeg og vesla lete etter hvert vårt. Jeg får forresten julestrømpe også. Jeg er 28.

Gammel 19-03-08, 10:22   #4
pippimamma

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Man blir da aldri for stor for godteri!

Jeg har ikke fått påskeegg, adventskalender eller julestrømpe av foreldrene mine etter at jeg flyttet hjemmefra som 18 åring. Vet om flere som gir til/får av venner.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 10:23   #5
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)

AvivA sin avatar

Hvor: Bodø
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

Nei det er du ikke. man er ikke voksen før man kan innrømme at man er barnslig!

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 10:25   #6
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aldri, ALDRI! (Jeg har dog blitt for stor til å spise smågodt til frokost.)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 10:25   #7
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

For stor?

Jeg er ikke engang for stor for påskeegg-jakt! Mannen skal gjemme 2 påskeegg rundt i huset i morgen tidlig og så skal jeg og vesla lete etter hvert vårt. Jeg får forresten julestrømpe også. Jeg er 28.

Å nei du. Da ligger du med lille Luca på brystet. :synsk:

Gammel 19-03-08, 10:26   #8
Kate

Kate sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

(Jeg har dog blitt for stor til å spise smågodt til frokost.)

Det blir jeg aldri! :gomler i seg resten av lakrisgodtene uten at barnet ser det:

Gammel 19-03-08, 10:26   #9
Ivrig
På farten igjen

Ivrig sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Ivrig er litt kul
Standard

Man blir aldri for stor!

Fortsatt i en alder av 30 får jeg påskeegg, julekalender, etc av mamman min. Tror både hun og jeg ville blitt skuffet hvis vi fant ut at jeg var for gammel. Jeg liker at hun fortsatt synes det er koselig å dulle med meg, og hun synes det er koselig at hun fortsatt får dulle med meg

Ivrig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 10:28   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Å nei du. Da ligger du med lille Luca på brystet. :synsk:

Pøh! Han har fått beskjed om å ikke vise seg før etter påske.
Jeg merker forresten at det ikke er like godt med snop til frokost nå som da jeg var liten. Så jeg spiser en skive eller noe først, men SÅ kan jeg godt hoppe rett på snopet. Men det blir jo ikke store mengdene da, og mitt påskeegg er hakket sunnere enn vesla sitt, for å si det sånn. Skal ha endel nøtter og mørk sjokolade i mitt.

Gammel 19-03-08, 10:28   #11
Left
Passiv

Standard

Man er aldri for stor for påskeegg.

Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 10:34   #12
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Var det Him som hadde noen besynderlige meninger om julekalender, mon tro? Vel, påskeegg er i samme sjangeren - hvis jeg ikke husker feil fikk jeg påskeegg av mor også i fjor. I år tror jeg at jeg ikke får ettersom de ikke skal invadere oss denne påsken. (Kanskje jeg får av mannen i stedet? )

Gammel 19-03-08, 10:45   #13
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Når er man for stor for påskeegg ...?

Aldri for stor for påskeegg!!! *streng*

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 10:51   #14
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Aldri, ALDRI! (Jeg har dog blitt for stor til å spise smågodt til frokost.)

Man blir aldri for stor for påskeegg. Og jeg blir neppe noen gang for stor til å spise godteri til frokost heller.

Men jeg er jo bare 28+16 ennå, så hvem vet.

Gammel 19-03-08, 10:52   #15
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er tydeligvis 29 som er grensen for når man er for gammel for påskeegg.

Gammel 19-03-08, 10:58   #16
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Ingen grense i det hele tatt!

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 11:09   #17
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg mener at man aldri blir for stor til det. Jeg har derfor ordnet med følgende påskeegg i år:

1 - Gedigent til guttungen med både salt og søtt
1 - til meg selv med Drageegg og annet av mine påskefavoritter
1 - til bikkja med en liten oksepenis
1 - til svigermor med farmors favorittgodterier
1 - til gubben med baconsvor og 1 boks øl

Alt blir gjemt og guttungen må tar seg av jobben med å lete de frem.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 11:12   #18
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Man er aldri for stor! Jeg har fått mamma til å fikse påskeegg til min kjære, og håper jo selvsagt at jeg får et jeg også. Jeg har fått påskepresang av mamma, en kjempe tøff, brun skinnjakke.

Gammel 19-03-08, 12:25   #19
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Blir aldri for stor for påskeegg å julestrømper!

Gammel 19-03-08, 12:36   #20
Kate

Kate sin avatar

Standard

Hvorfor får ikke jeg påskeegg når jeg får julestrømpe?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:09.