|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Introvert optimist
|
Reparasjon av rift i Reimatec-dressHjelp! Noen som har oversikt her? Jeg mener å ha lest tidligere at det finnes lappesaker, stemmer det?
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Reparasjon av rift i Reimatec-dressAquasure er et lim jeg vil anbefale. Det selges på sportsbutikker som forhandler fiskeutstyr. Det brukes til liming av rifter på vadebukser. Dette kan også brukes som lim til lapper, men er riftene små holder det å kline på litt for å lime det sammen. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Reparasjon av rift i Reimatec-dressAquasure funker helt genialt på små hull hvertfall.
|
|
|
#5 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reparasjon av rift i Reimatec-dressEr det en rift med litt størrelse bør du bruke reperasjonskitet til reima. Det skal butikken du har kjøpt dressen på kunne skaffe.
|
|
|
#6 |
|
Administrator
|
Sv: Reparasjon av rift i Reimatec-dressReflex-butikken vår tar inn store ruller med tape fra Reima også deler de ut 10-20cm lange strimler, gratis. Fungerer veldig bra. Du ser at der er en rift i stoffet, men det er tett som nytt. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Reparasjon av rift i Reimatec-dressTakk for svar alle sammen.
|
|
|
#8 |
|
Administrator
|
Sv: Reparasjon av rift i Reimatec-dress1,5 cm går veldig fint å fikse med Reima-tapen, det er mer styr med de som er litt mindre, reneste kirurgiske inngrepet for å posisjonere tapen før en stryker over. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Reparasjon av rift i Reimatec-dressTakk for råd, jeg skal jammen meg ringe butikken i morgen jeg.
|
|
|
#10 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reparasjon av rift i Reimatec-dressHer på Forus er det et firma som heter Hatex. Det er visst de som tar inn Reima eller noe sånt. I hvert fall fikser de Reimadresser. Vanligvis tar de visst litt betalt, men vi slapp å betale i fjor da vi fikk en flenge i dressen etter et halvt års bruk. De fikset det så det ble god som ny og enda sterkere. Og like vanntett. |
|
|
|
![]() |
|
|