Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Det spøker i huset mitt/hva man kan finne i skap ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-08, 08:51   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det spøker i huset mitt/hva man kan finne i skap ...

På påskeaften på morgenen ble kattepusen vår borte... søkk borte. Inne eller ute et sted, ikke vet jeg. Sent på kvelden satt jeg og hørte skumle lyder på loftet, så jeg tok med meg lykt og kost og opp for å slåss med hvem det nå var.
Jeg fant bare et vindu som åpent uten hespe, og lukket det, og glemte hele greia.
Men katten kom fortsatt ikke hjem, og i går kveld koblet jeg plutselig de to. Skumle lyder, forsvunnet katt :klaskepanne:

Et langt og iherdig søk på loftet senere, og jeg fant katten innelukket nederst i et skap vi aldri er inni. Men siden vi driver å flytter hadde gubben vært inni det skapet på lørdag, og katten hadde smettet inn der. Siden den ikke mjauer eller noenting var det umulig å finne den igjen når den ikke lagde skumle lyder da.

Stakkars...

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 08:54   #2
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: det spøker i huset mitt/hva man kan finne i skap...

Oi, stakkars liten da! Godt du koblet lydene til å være den og ikke skumle spøkelse da.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 18:50   #3
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Sv: Det spøker i huset mitt/hva man kan finne i skap...

Huff, stakar Pus! Godt dere fant den igjen, for alternativet liker jeg ikke engang å tenke på. Katter skal jo inn i alt mulig også da.

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 18:57   #4
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Medlem siden: Sep 2006
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Det spøker i huset mitt/hva man kan finne i skap ...

Stakkars pus og godt dere fant henne igjen så fort.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 19:08   #5
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Stakkars pusen. Det er godt den har en (etterhvert) oppvakt matmor.

Gammel 25-03-08, 19:21   #6
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Hvor: Sørlandet
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

mi katt forsvant da vi skulle flytte,borte vekk var ho.
Men da vi åpnet containeren med flyttelasset kom katta ut!
der hadde ho vert i 5 dager....................

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:46.