|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Det spøker i huset mitt/hva man kan finne i skap ...På påskeaften på morgenen ble kattepusen vår borte... søkk borte. Inne eller ute et sted, ikke vet jeg. Sent på kvelden satt jeg og hørte skumle lyder på loftet, så jeg tok med meg lykt og kost og opp for å slåss med hvem det nå var. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: det spøker i huset mitt/hva man kan finne i skap...Oi, stakkars liten da! Godt du koblet lydene til å være den og ikke skumle spøkelse da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det spøker i huset mitt/hva man kan finne i skap...Huff, stakar Pus! Godt dere fant den igjen, for alternativet liker jeg ikke engang å tenke på. Katter skal jo inn i alt mulig også da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det spøker i huset mitt/hva man kan finne i skap ...Stakkars pus og godt dere fant henne igjen så fort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Egenial
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det spøker i huset mitt/hva man kan finne i skap ...Stakkars pusen. Det er godt den har en (etterhvert) oppvakt matmor.
![]() |
#6 |
Twinsouls
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det spøker i huset mitt/hva man kan finne i skap ...mi katt forsvant da vi skulle flytte,borte vekk var ho.
![]() |
|
|