Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Drittlei dårlig råd!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-08, 10:13   #1
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Ulykkelig

Drittlei dårlig råd!

Jeg ser ut som et takras på håret, vesla trenger madrass, i morgen skal en av ungene i barneselskap, kommunale avgifter må betales, prafintanken er snart tom og det samme er kontoen, tre uker før lønning

Sånn, nå skal jeg ikke mase mer om det.
Måtte bare få det ut en plass.

Gammel 25-03-08, 10:16   #2
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Drittlei dårlig råd !

Uff da. Det er slitsomt.

Gammel 25-03-08, 10:21   #3
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er veldig slitsomt..

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 10:22   #4
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Høres ikke ut som noen god situasjon å være i.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 10:23   #5
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg skjønner deg veldig godt, det er slitsomt å ha det sånn.

Gammel 25-03-08, 10:24   #6
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Drittlei dårlig råd!

Gammel 25-03-08, 10:33   #7
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 10:37   #8
Oschi
Nykommer

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: UK
Oschi er litt kul
Standard

Huff, for en drittdag!

Gammel 25-03-08, 10:42   #9
AprilRyan

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Kjenner følelsen.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 10:48   #10
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, det er så slitsomt å ha det sånn! Kommer det til å løsne på sikt?

Gammel 25-03-08, 10:52   #11
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er ingenting som er så kjipt som å ikke ha råd til det man trenger.
Har du tatt kontakt med Fretex (høre om de får inn relativt nye madrasser e.l.) eller sosialkontoret for ytterlig hjelp?
Det er mange offentlig hjelpeinstanser som kan være til hjelp. . .
Håper det blir bedre veldig snart.

Gammel 25-03-08, 10:54   #12
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 25-03-08, 13:58   #13
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av smurfine, her.

Det er ingenting som er så kjipt som å ikke ha råd til det man trenger.
Har du tatt kontakt med Fretex (høre om de får inn relativt nye madrasser e.l.) eller sosialkontoret for ytterlig hjelp?
Det er mange offentlig hjelpeinstanser som kan være til hjelp. . .
Håper det blir bedre veldig snart.

Vi er begge i faste jobber og mannen min tjener helt greit, frem til desember i fjor hadde vi det veldig greit økonomisk. Så kom alle faste på jobben min tilbake fra permisjoner og det ble plutselig ikke noe ekstra å få. Gikk fra 100% til 50% jobb nå fra januar.
Det kommer til å snu, det er jeg sikker på ! Heldigvis er alt av vårsko og jakker i hus og alle bursdager hos oss overstått.
Teller på knappene om jeg skal ta ungene ut av barnehage og SFO siden jeg jobber kveld og turnus. Problemet da er jo bare det at jeg kan ikke jobbe noe mer enn det jeg gjør nå.
Har snakket med min biarbeidsgiver i dag og det ser ut som jeg kan få litt mer jobb der utover våren.

Gammel 25-03-08, 14:00   #14
Trixie

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Jeg håper virkelig at det løsner snart.
Helsevesenet har alltid bruk for dyktige mennesker som deg.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 14:07   #15
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Vi er begge i faste jobber og mannen min tjener helt greit, frem til desember i fjor hadde vi det veldig greit økonomisk. Så kom alle faste på jobben min tilbake fra permisjoner og det ble plutselig ikke noe ekstra å få. Gikk fra 100% til 50% jobb nå fra januar.
Det kommer til å snu, det er jeg sikker på ! Heldigvis er alt av vårsko og jakker i hus og alle bursdager hos oss overstått.
Teller på knappene om jeg skal ta ungene ut av barnehage og SFO siden jeg jobber kveld og turnus. Problemet da er jo bare det at jeg kan ikke jobbe noe mer enn det jeg gjør nå.
Har snakket med min biarbeidsgiver i dag og det ser ut som jeg kan få litt mer jobb der utover våren.

Det er en skam hvordan helsevesenet behandler arbeidstakerne. At det skal være så vanskelig å få faste 100% stillinger er virkelig helt vilt.

Gammel 25-03-08, 14:11   #16
kiki

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Håper det ordner seg.

Gammel 25-03-08, 14:14   #17
Left
Passiv

Standard

Vet akkurat hvordan det er. Det er aldri nok til "begge deler" - må alltid vente med et eller annet
Men får tro det går mot lysere tider

Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 15:07   #18
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det er en skam hvordan helsevesenet behandler arbeidstakerne. At det skal være så vanskelig å få faste 100% stillinger er virkelig helt vilt.

Jeg er nok et helt klassisk tilfelle av kvinne i 30 årene med små barn og ufrivillig deltidsansatt ja. Hos oss får vi ikke mer enn 50%, uansett. Hadde jeg hatt 80% hadde vi klart oss helt fint !

Gammel 25-03-08, 17:29   #19
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Håper ting kan ordne seg. Er det ikke behov for vikarer på "løse" vakter pga. sykdom og sånn da? Ordentlig kjipt når det blir sånn. Mars er en ekstra tung måned når det gjelder regninger også har jeg inntrykk av.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-08, 17:32   #20
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sender gode tanker din vei. Det er slitsomt dette. Godt å vite at det vil bli bedre! Hang in there!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:32.