|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Epikur
|
![]() Sv: Om du er uenig med noen i en tråd...Nullstiller etter beste evne og vender det andre kinnet til. Men det kan holde hardt når andre drar opp gammelt gruff og uoverenstemmelser i nye tråder. Da blir jeg veldig gretten, kjenner jeg.
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]() Sv: Om du er uenig med noen i en tråd...Jeg prøver stort sett å ikke være ekkel med folk selv om jeg er uenig med dem.
![]() |
#4 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om du er uenig med noen i en tråd...
Jeg er nok noe i nærheten av å være slik som Mim her.
![]() |
#5 |
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Om du er uenig med noen i en tråd...Jeg stiller på null i alle tråder. Ingen problem.
![]() |
#7 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Du forutsetter at man er ekkel om man er uenig, i grunnen.
![]() |
#8 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om du er uenig med noen i en tråd...Nullstiller, etter beste evne. Syns det er viktig å skille sak og nick.
![]() |
#9 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Om du er uenig med noen i en tråd...Prøver å skille sak og person/nick, men om noen irriterer meg tilstrekkelig kan jeg nok dra med meg "gruff" videre ... Sist redigert av Canisa : 25-03-08 kl 17:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Epikur
|
![]() Sv: Om du er uenig med noen i en tråd...Som skilpadda sier: hvert innlegg er liksom som et datapunkt fra den brukeren, og hvis man feks tar de siste 10 innleggene fra bruker x og summerer dem så får man: moro, moro, fjas, kjedelig, reaksjonært pjatt, tåpelig, tåpelig, tåpelig, tåpelig, fjas, så vil ikke hovedinntrykket være så positivt.
![]() |
#11 |
Helt konge
|
![]() Sv: Om du er uenig med noen i en tråd...Ekkel? Jeg prøver og unngå å være ekkel mot folk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Stadig underveis
![]() Sv: Om du er uenig med noen i en tråd...Som flere andre er inne på, får man jo et inntrykk av folk etter hvert som man leser innlegg. Jeg forsøker imidlertid å aldri være ekkel mot folk.
Hva slags slekt er det?
![]() |
#14 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Om du er uenig med noen i en tråd...Det spørs ofte hva det gjelder. Jeg tåler en del, men hvis folk er frekk og "stor i kjeften" bare for å tøffe seg mister jeg litt av respekten for dem. Men jeg forsøker så godt jeg kan og nullstille meg. Og alt som blir skrevet etter noen har tatt litt vin, det regner jeg ikke med |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Pauset
|
Det er jo klart at man sitter med et generelt inntrykk av hver enkelt av brukerene her inne. I allefall de mest aktive. Det er jo forskjellene som gjør oss til personer og det er forskjellene som lager diskusjonene. Jeg har ikke noe problem å se hva du mener sånn sett på sikt. Men det var ikke det jeg mente. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Om du er uenig med noen i en tråd ...Tenker kanskje at vedkommende har snåle,teite eller er ondskapsfull mot andre, og det skal jeg legge meg på minne.
![]() |
![]() |
#18 |
weird
![]() Sv: Om du er uenig med noen i en tråd ...Jeg prøver å nullstille, men jeg er jo ikke helt gullfisk heller. Jeg irriterer meg som regel mer over diskusjonsteknikk (hersketeknikker f.eks.) enn uenighet i sak. Altså kan det hende at jeg ikke gidder å bruke så mye energi på noen jeg av erfaring vet har det med å drive med hersketeknikker.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Om du er uenig med noen i en tråd ...Jeg er veldig dårlig på nullstilling. Nå er jeg ikke kjempeaktiv, og heller ikke særlig ekkel, men når jeg leser innlegg husker jeg jo godt hva jeg synes om de forskjellige nickene, og det farger nok oppfatningen min. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om du er uenig med noen i en tråd ...Å være uenig og ekkel er to vidt forskjellige ting. Når jeg diskuterer så går det på sak og ikke person. Det kan jo være at jeg er uenig med samme person i flere tråder. I de tilfeller hvor temperaturen i diskusjonen stiger, så kan jeg sikkert bruke både ironi og sarkasme. Det går fortsatt på sak, ikke person og har ingenting med å være ekkel å gjøre. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
hevnprikker |
|
|