Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

En liten vits ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-08, 15:08   #1
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

En liten vits ...

En same var til legen da han verket slik i skulderen. Legen sa at han anbefalte ham Hydrokortison
- Hva skal jeg med Hydrokortison jeg som har Esso kort i Kautokeino

(For de treige :Hydro kort i Son )

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-08, 16:24   #2
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: En liten vits ...

Hi,hi Har sansen for tørre vitser jeg....

Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-08, 16:39   #3
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Hi,hi Har sansen for tørre vitser jeg....

Ja,den er skamtørr

Gammel 26-03-08, 16:48   #4
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kan også en tørr vits.

Det var en Inder og en Norsk som seilet rundt i sjøen. Dem treffer på en hai. Haien spiser norske. Og indiske mannen går ned på kne og ber han for å slippe å bli spist opp. Haien ser opp og sier, jeg spiste en av dere ifjor. det svir forsatt i ræva mi, haien svømte vekk for hardet livet.

Gammel 26-03-08, 17:13   #5
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

To samer fyllekjørte. Plutselig så de politiet i bakspeilet.
Raskt svingte de inn i en busslomme, hoppet over i baksetet, spente seg fast og satt der rolig. Politimannen banket på ruten og sa: -Hvor ble det av sjåføren?
-Han stakk av, sa den ene samen.
-Stakk av? Det e jo nysnø rundt hele bilen og ingen fotspor!?
-Voi satan, sa den andre samen, -da e han sporløst forsvunne!
*
En muslim og en same satt i badstuen da muslimen sa:
- Jeg ser at du også er omskåret.
- Omskåret?? sa samen. Her oppe kaller vi det slitasje.
*
Han Ante var død og kona dro til lokalavisa for å sette inn en dødsannonse.
Enka sier:
- æ vill att det bare ska stå "Ante"
De i avisa mente det var litt for lite, og sa at det burde stå mere.
Men kona var ikke interessert i dette, og sto på sitt. "Ante" er bra nok, alle vet hvem Ante er.
Etter litt smådiskusjoner rundt emnet, sier de til henne, "ok, du ska få tre ord gratis.. bare velg sjøl"
Kona står og fundere lenge, og sier:
"ja, d e grett, bare skriv "snøskuter til salgs"
*

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-08, 18:17   #6
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Standard

Kjempebra vitser jenter

Her er det bare til å fylle på med tørre vitser*venterspent*

Gammel 26-03-08, 19:10   #7
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-08, 19:32   #8
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Noen ungdommer fra Østlandet dro på tur på Finnmarksvidda og prøvde å få kontakt med lokalbefolkningen:
-Så kul skuter du har.
-E du blind, mann? Den e ikke kul, den e krønn!

Gammel 26-03-08, 19:38   #9
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Søringen var ute og briefet med Porchen sin.
Det kan sikkert diskuteres hvor lurt det var, siden det faktisk var slutten av mars og stedet var Karasjokfjellet.
Søringen hadde dårlige dekk, det var snø, han hadde høy fart og det gikk som det måtte gå - han fikk sladd i en fokkskavel og skled mer eller mindre elegant ned i grøfta der han ble liggende å kave i snøen.
Da kom det en gammel samegubbe vandrende oppe på veien, og en illsint søring freste:
"Der er da endelig et menneske! Si meg, hvem i helvete er det som brøyter her!?"
Samen tittet sindig ned på ham og svarte:
"Nåh, hær oppe e'teh nu veivesenet, men tær nette - nei teh vet jei ikke!"

Gammel 26-03-08, 20:10   #10
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Gammel 26-03-08, 20:55   #11
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Gammel 26-03-08, 21:26   #12
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Mere, mere!

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-08, 21:27   #13
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Standard

Noen må ha flere tørre vitser. Ble nemlig så inspirert av dårlige og tørre vitser vi fikk i noen smellbonbonger på jobben i dag

-Du er ikke sann! -Nei! Jeg er grus

Gammel 26-03-08, 21:30   #14
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Gammel 26-03-08, 21:31   #15
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Standard

To epler skulle dra på byen, men ble stoppa i døra for der sto en eplenektar.

Gammel 26-03-08, 21:33   #16
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Standard

En mann har seks barn og er veldig stolt over hva han har oppnådd. Han er så fornøyd at han begynner å kalle sin kone for "mor til seks", på tross av hennes innsigelser. En kveld var de ute i et selskap. Mannen ble trett og ville gå hjem, så han ropte av full hals:

- Skal vi gå hjem, "mor til seks"!. Konen var temmelig lei av hans mangel på diskresjon, og ropte tilbake: - Vi går når det passer deg, "far til fire"!

Gammel 27-03-08, 12:23   #17
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

To eldre herrer satt på restaurant.
Den ene herren sa:
"Hvorfor sier du "Bublebuble" til meg!?"
Den andre repliserte:
"Jeg sier ikke "Bublebuble" til deg - det er du som har hørerøret i suppen!"

Gammel 27-03-08, 12:50   #18
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

To eldre herrer satt på restaurant.
Den ene herren sa:
"Hvorfor sier du "Bublebuble" til meg!?"
Den andre repliserte:
"Jeg sier ikke "Bublebuble" til deg - det er du som har hørerøret i suppen!"

Denne vitsen var en av de aller første jeg lærte, den stod i det første nummeret av Barnestreken, som var medlemsbladet til Bokklubbens Barn. Og der stod den i en enda knappere versjon, som jeg synes er enda mer elegant (gammel vane og alt det der):

- Hvorfor sier du 'boble boble' til meg?
- Jeg sier ikke 'boble boble' til deg. Jeg sier 'ta hørerøret ut av suppen min!'.

Gammel 27-03-08, 12:53   #19
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Denne vitsen var en av de aller første jeg lærte, den stod i det første nummeret av Barnestreken, som var medlemsbladet til Bokklubbens Barn. Og der stod den i en enda knappere versjon, som jeg synes er enda mer elegant (gammel vane og alt det der):

- Hvorfor sier du 'boble boble' til meg?
- Jeg sier ikke 'boble boble' til deg. Jeg sier 'ta hørerøret ut av suppen min!'.

Versjonen jeg la inn, fant jeg i en kostelig vitsebok en gang på nittitallet, der min mor (ja, hun har tannproteser selv) fant en hun lo hjertelig av i dagevis:

- Kelner, det er et gebiss i suppen min!
- Åååå - zuuuzen zakk!

Gammel 27-03-08, 12:54   #20
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Noen må ha flere tørre vitser. Ble nemlig så inspirert av dårlige og tørre vitser vi fikk i noen smellbonbonger på jobben i dag

-Du er ikke sann! -Nei! Jeg er grus

Det sies at to sandhauger var svært gode venner, inntil den dagen den ene ble skuffet over den andre.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:23.