Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Nå har jeg skrevet klagemail til Stratos

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-08, 21:29   #1
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg skrevet klagemail til Stratos

Selv om jeg ikke klaget på et produkt, tror dere de sender meg sjokolade?

Gammel 26-03-08, 21:30   #2
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nå har jeg skrevet klagemail til Stratos

Hvis det er måten å gjøre det på, så vil jeg også klage!!!

Gammel 26-03-08, 21:30   #3
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg tror de sender noen for å flopnappe noe du har, evt at du våkner opp med et hestehode i sengen.

Gammel 26-03-08, 21:31   #4
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Jeg har prøvd å klage til Nidar før. De ba meg sende inn produktet slik at de kunne finne ut hva som var feil med et. As if. :rap:

Gammel 26-03-08, 21:31   #5
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Da er det kanskje de som har tatt flipfloppen din da.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-08, 21:31   #6
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Ja, det tror jeg. Jeg hadde en tidligere skolevenninne som sendte brev til dem (ja det var i gamle dager) om at hun hadde en type fra Rhodos som het Stratos. Hun fikk tilsendt en hel haug.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-08, 21:32   #7
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg håper du har klaget på KosePosesangen.

Gammel 26-03-08, 21:32   #8
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Ikke klaget på produkt, nei. :noterer:

Gammel 26-03-08, 21:32   #9
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Hva klaget du på? :nysgjerrig:

Gammel 26-03-08, 21:34   #10
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sikkert.

Jeg sendte en gang et brev til Freia, der jeg gjorde dem oppmerksom på at i en Kvikklunsj jeg hadde kjøpt, var den ene raden massiv sjokolade uten kjeks. Jeg understreket at sjokoladen var god, men at jeg ble litt forbløffet. Jeg fikk en hel eske Kvikklunsj i posten.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-08, 21:35   #11
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Ja, det tror jeg. Jeg hadde en tidligere skolevenninne som sendte brev til dem (ja det var i gamle dager) om at hun hadde en type fra Rhodos som het Stratos. Hun fikk tilsendt en hel haug.

Gammel 26-03-08, 21:35   #12
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Uff, ja.... Den er forferdelig.

Klagde en gang til Freia fordi jeg fant nøtteskall i en av sjokoladene. Fikk en haug med sjokolade tilbake.

Hva klagde du på?

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-08, 21:36   #13
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva klaget du på?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-08, 21:37   #14
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Nei, jeg klaget på at de delte ut koseposebiter til folk på gaten rett fra posen og folk fikk ta selv. Skikkelig uhygienisk med folk som stapper hender nedi en og samme pose.

Gammel 26-03-08, 21:37   #15
Anne

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

* At sjokoladen er for dyr?
* At de er for små?
* At de er for gode?
* At de gjør en avhengig?

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-08, 21:38   #16
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Nå kom jeg på at jeg en gang i hine hårde også klaget til Nidar Bergene på en Stratos, der jeg hadde funnet en plastbit. Jeg var kjip, og antydet at det kunne være en negl. Ble dynget ned av sjokolade.

Hva var det du ikke klaget på?

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-08, 21:38   #17
Anne

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nei, jeg klaget på at de delte ut koseposebiter til folk på gaten rett fra posen og folk fikk ta selv. Skikkelig uhygienisk med folk som stapper hender nedi en og samme pose.

gjør de det?

Æsj

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-08, 21:39   #18
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Da får du sikkert tilsendt idoform i tilfelle dårlig mage

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-08, 21:42   #19
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Jeg klaget på juicen fra nora eller noe sånt. Det var fruktkjøtt i den, og den liker jeg ikke. Men det var ikke noe tekst på den som skulle indikere det.
Jeg fikk en hel stabbur eske tilbake. Ketchup, makrell i tomat, leverpostei, saft o.l.

En annen gang klaget jeg på de domestos fresh klutene som skulle fungere som vaskeservietter. Men de klistret seg sammen, og jeg fikk de ikke opp av boksen tilslutt.
Jeg fikk selvfølgelig en ny boks. Samme problem, da sa de at de skulle trekke tilbake den. Siden tror jeg ikke at jeg har sett den.

Gammel 26-03-08, 21:46   #20
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg klagde på en rull med Smil engang, den var så vond på smak at hverken jeg eller ungene orket den (enda så fysen jeg var)
Fikk 5 nye ruller med Smil.

Kort tid etter fikk jeg ny "erstattning", en eske med litt forskjellige produkter. Sammen med et brev hvor de beklaget at de hadde sendt meg feil, for det var en eller annen høytid, derfor skulle jeg ha fått den esken med en gang..........
Fikk dobbelt opp og de beklaget...

Det hadde vært en feil med det partiet med Smil da, blandingsforholdet i sjokoladen hadde ikke vært optimal.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:51.