Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Omega-3 yoghurt - erfaringer?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-08, 22:47   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Omega-3 yoghurt - erfaringer?

Jeg har drukket smoothie 3 dager på rad laget på bl.a. Tines nye omega-3 yoghurt.
Også har jeg gått rundt i timesvis etterpå og smakt på en tranaktig, oljete... ehm... følelse? i munnen?

Er det bare innbilning fordi jeg vet den har omega-3?
Noen andre som har prøvd?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 22:51   #2
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: omega-3 yoghurt - erfaringer?

Jeg har ikke prøvd, og fikk ikke mer lyst nå. Jeg må innrømme at jeg er skikkelig pingle når det gjelder mat som er tilsatt denslags. Samme gjelder de produktene som jeg ser i tv-reklame der folk snakker om fordøyelsen si. Får ikke lyst på!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 22:52   #3
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

mannen har fiskeaversjon, og takler ikke trankapsler. men denne yoghurten bøtter han innpå!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 22:59   #4
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Har spist to stk av dem. Den første var helt grei, den andre syntes jeg smakte fisk/tran. Mulig det kun var i hodet mitt, men de to siste yoghurtene gikk allikevel i søpla.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 23:02   #5
Christina
Pauset

Medlem siden: Nov 2007
Christina har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Jeg har drukket smoothie 3 dager på rad laget på bl.a. Tines nye omega-3 yoghurt.
Også har jeg gått rundt i timesvis etterpå og smakt på en tranaktig, oljete... ehm... følelse? i munnen?

Er det bare innbilning fordi jeg vet den har omega-3?
Noen andre som har prøvd?

Er nok ikke innbilning nei.
Pga. sønnens matallergi leser jeg alltid hva matvarer inneholder, og da jeg leste på denne
yoghurten så jeg at den inneholdt en eller annen form for torskeojle.....
Må si jeg lurte litt da - forbinder ikke fiskeolje med yoghurt.

Det hører også med til historien at jeg ikke tok sjansen på å kjøpe den

Christina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 23:15   #6
Sildre
Endelig på vei oppover!

Sildre sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Jeg har prøvd den og likte den over hodet ikke. Syntes den smakte litt fisk, men er også usikker på om det var innbilning. Kjøper den ikke igjen.

Gammel 28-03-08, 07:16   #7
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg spøkte til mannen om at den sikkert smakte fisk, men har ikke selv prøvd den. Jeg kunne jo ikke tenke meg til at det ble laget youghurt med fiskesmak. Så det er fiskeolje i, altså? Ikke bare et eller annet "uttrekk" av omega-3?

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 07:48   #8
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Omega-3 yoghurt - erfaringer?

Jeg syntes den smakte helt greit. Fikk ikke fiskesmak i munnen heller.

Gammel 28-03-08, 07:49   #9
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes den er veldig god - ingen fiskesmak i munnen her

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 08:12   #10
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har prøvd blåbærvarianten (vanlig beger, ikke drikkeyoghurt). Den var grei nok, men ikke særlig god, uten at jeg kan påberope meg noen fiskesmak.

Gammel 28-03-08, 08:46   #11
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

... uten at jeg kan påberope meg noen fiskesmak.

Eventuell personlig fiskesmak trenger altså ikke skyldes yoghurten.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 09:14   #12
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg har prøvd blåbærvarianten (vanlig beger, ikke drikkeyoghurt). Den var grei nok, men ikke særlig god, uten at jeg kan påberope meg noen fiskesmak.

Enig med du. Jeg syntes ikke den smakte olje av noe slag, men den var rett og slett båring, så den gidder jeg ikke kjøpe igjen.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 09:39   #13
Ma Dalton
Hupp!

Ma Dalton sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Ma Dalton er litt kul
Standard

Jeg har smakt jordbær/rabarbravarianten, og synes den smakte godt. Noen fiskesmak kjente jeg ikke i det hele tatt... Kunne kjøpt den igjen. Ikke så mye fordi den inneholder omega 3 (for det får jeg i meg på andre måter), men fordi den smakte godt..!

Ma Dalton er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 10:13   #14
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig glad for dette produktet, for endelig får sønnen min i seg litt tran. Helt fra han var liten har hatt kastet opp, gulpet opp, spyttet ut alt som likner tran, barnevennlige kapsler med fruktsmak osv. Men disse yoghurtene sklir ned. Selv tar jeg heller kapsler og spiser vanlig yoghurt.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 10:35   #15
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal prøve de på ungene. De trenger mer Omega-3.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 11:24   #16
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er EKSTREMT sensitiv mot transmak, men spiser gjerne denne yoghurten med jordbær.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:51.