|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nykommer
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: UK
![]() |
![]() Intet svar, og du kommer på svarer. Legger du igjen beskjed?Jeg legger alltid igjen beskjed, jeg legger igjen navn, og hvorfor jeg ringte.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Intet svar, og du kommer på svarer. Legger du igjen beskjed?Kommer ann på, skulle jeg bare skravle så legger jeg gjerne på før svareren er ferdig, ellers legger jeg igjen en beskjed. Men akkurat der synes jeg det er rart at de ikke la igjen beskjed.
![]() |
#3 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Intet svar, og du kommer på svarer. Legger du igjen beskjed?Kommer jeg på en tlfsvarer så legger jeg igjen navn, tlfnr og hva det gjelder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Intet svar, og du kommer på svarer. Legger du igjen beskjed?Eg legg nesten aldri att beskjed. Dersom det hastar så ringer eg oppatt med jamne mellomrom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Fabelaktig
|
![]() Sv: Intet svar, og du kommer på svarer. Legger du igjen beskjed?Jeg har litt sånn angst for å snakke til maskiner, men om jeg virkelig må, gjør jeg det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nykommer
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: UK
![]() |
![]() Sv: Intet svar, og du kommer på svarer. Legger du igjen beskjed?
Det var det hun gjorde da. Og jeg rakk aldri telefonen. Så passe irriterende.
![]() |
#8 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Intet svar, og du kommer på svarer. Legger du igjen beskjed?
Jeg er akkurat omvendt. Skal jeg bare skravle legger jeg ikke igjen beskjed, da regner jeg egentlig med at de ser hvem som har ringt. Er det noe bestemt legger jeg igjen beskjed med navn og telefonnummer. Dvs. at i skosaken ville jeg lagt igjen beskjed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Intet svar, og du kommer på svarer. Legger du igjen beskjed?Jeg legger aldri igjen beskjed, med mindre jeg har fått forberedt en beskjed i hodet mitt på forhånd. Ellers fryser jeg helt. Det er så vidt jeg klarer å legge igjen en beskjed på telefonsvareren til mannen min, og de blir ofte av typen "hei, hallo, eh... ja. hadet."
![]() |
#10 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Intet svar, og du kommer på svarer. Legger du igjen beskjed?Er det en viktig årsak til at jeg ringer noen, legger jeg igjen navn og telefonnummer på svarer. Ringer jeg av en grunn som kan utsettes, så legger jeg bare på og forsøker igjen ved en senere anledning.
![]() |
#11 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Intet svar, og du kommer på svarer. Legger du igjen beskjed?Nei, legger ikke igjen beskjed på svarer.
![]() |
#12 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Intet svar, og du kommer på svarer. Legger du igjen beskjed?Skal jeg gi en beskjed, så legger jeg igjen en beskjed.
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Intet svar, og du kommer på svarer. Legger du igjen beskjed?Legger aldri igjen beskjed, har litt angst for telefonsvarere.
![]() |
![]() |
#14 |
*elsker ENGA*
|
![]() Sv: Intet svar, og du kommer på svarer. Legger du igjen beskjed?Kommer helt an på hvem jeg ringer til. Er det familie eller venner legger jeg ikke igjen beskjed, er det Tupperware-sammenheng gjør jeg alltid det. Samme da jeg ringte i forb. med jobben, da la jeg alltid igjen beskjed.
![]() |
#15 |
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Intet svar, og du kommer på svarer. Legger du igjen beskjed?Legger aldri igjen beskjed på svarer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Sv: Intet svar, og du kommer på svarer. Legger du igjen beskjed?Det kommer helt an på formålet for telefonsamtalen. I jobbsammenheng legger jeg stort sett alltid igjen beskjed på svarer. Privat gjør jeg det sjeldent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Intet svar, og du kommer på svarer. Legger du igjen beskjed?Jeg legger aldri igjen beskjed på svarer.
![]() |
#18 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Intet svar, og du kommer på svarer. Legger du igjen beskjed?Legger kun igjen beskjed om det er noe viktig. Ringte jeg av andre årsaker eller tror de ikke sjekker mobilsvar, legger jeg bare på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Lett rørt
|
![]() Sv: Intet svar, og du kommer på svarer. Legger du igjen beskjed?Når jeg ringer for meg selv på privaten legger jeg aldri igjen beskjed.
![]() |
#20 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2008
![]() |
![]() Sv: Intet svar, og du kommer på svarer. Legger du igjen beskjed?Hvis det ikke er noe viktig legger jeg ikke igjen beskjed. Er det viktig har jeg en tendens til å legge på engang for å tenke meg litt om og så ringe på nytt for å legge igjen beskjed. Blir så overrasket av svarere jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|