|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() BitterfitteEtter å ha lest denne bloggposten om boken og temaet den tar for seg, tror jeg den boken har kommet på "må leses en gang"-lista mi. Jeg forestiller meg også at det er en bok som kunne ha utløst mange spennende diskusjoner.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: BitterfitteHar lest litt om boka, men tror ikke det er temaet for meg. I motsetning til forfatteren har jeg aldri trodd eller forventet at det å få barn skulle oppleves likt av meg og mannen, og heller ikke at våre roller skulle være like i det daglige. Jeg er ikke en gang lik andre mødre, men er mor og forelder på mine egne premisser. Så det blir ingen Bitterfitte i senga med det første, her i gården. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: BitterfitteJeg har lest om boken og kunne tenke meg å lese den. Må bare vente til den dukker opp på biblioteket her.
![]() |
#4 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
![]() Sv: BitterfitteJeg har lest boken og syntes at den var helt ok. Den er uansett verdt å lese for de som er i den situasjonen forfatteren var/er i. Det som overrasket meg var at jeg egentlig ikke syntes at hun var så veldig bitter. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|