Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Geox goretex vintersko

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-08, 14:14   #1
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Geox goretex vintersko

Storepoden sverger til Geox, noe han har gjort i flere år nå, både sommer og vinter.

Men, i forgårs viste han meg skoen bak, og rett over hælen på skoen i overgangen til skaftet opp, finnes en liten refleks. Denne var oppkarvet og det var hull bak inn i skoen. Han sier skoen ikke er vanntett lenger, slik at han må skifte sokker i ett kjør når det er vått ute.

Gikk i butikken og viste dem, og fikk beskjed om at jeg måtte ha kvittering, noe jeg kunne finne på nettbanken min, så skulle de sende dem til skomakeren for vurdering.

Greit så langt, men nå har jeg ikke alternative vintersko, ei heller cherrox. Damen i butikken sa også at: " han har nok tråkket skjevt ned i skoen, slik at det er blitt hull."

Dette er en barnesko, svarer jeg, og sier at barnesko bør tåle barnebruk . Damen var enig i dette.

Hva forventer jeg nå sånn på tampen av sesongen? Jeg trenger strengt tatt ikke en ny sko i samme størrelse nå, siden våren er rett rundt hjørnet. Hva ville dere forventet av butikken i et slikt tilfelle?

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 16:09   #2
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Geox goretex vintersko

Nye sko i en eller to str større? Eller tilgodelapp kanskje?
Hvis de ikke velger å reparere skoene da.

Gammel 29-03-08, 17:01   #3
Left
Passiv

Standard

Jeg ville nok ha fått en tilgodelapp, slik at jeg selv kunne valgt hva slags sko jeg skulle kjøpt nå.

Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 18:40   #4
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Takker for svar.

Gikk til butikken og hadde med uskrift fra banken. Møtte ei veldig hyggelig dame bak disken som uten diskusjon spurte om vi ville ha vårsko, eller om vi ville ha tilgodelapp. Nå hadde jeg ikke storepoden med, så da valgte jeg tilgodelapp.

Det var ikke snakk om noen skomaker i dag nei.

Fantastisk god service av Eurosko synes jeg.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 18:44   #5
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Flott at du fikk tilgodelapp. Det var vel det greieste for dere.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:46.