|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#3 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tannfeens satser20,- i små, brukte mynter for en fortann (nede). Nattas fangst her i huset.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tannfeens satserHøyeste myntenhet, og dobbel takst om den må trekkes |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Tannfeens satserNår vi er inne på Tannfeens satser så har jeg en visdomstann som snart på til "Tannfeenes verden". Gir ikke Tannfeen ekstra godt betalt for slike tenner også da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Tannfeens satser
Det hadde jo vært knall jeg har to liggende faktisk (ja, ekkelt) og jeg er sinnsykt blakk akkurat nå ! Hurra nå blir jeg rik
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Tannfeens satserTannfeen her i hus har satser på 50 kr pr. tann. Det har medført at seksåringen kom til meg med et regnestykke hvor han hadde regnet ut hvor rik han ville bli når alle melketennene var borte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Tannfeens satserKanskje tannlegen kan få tanna i betaling slik at det er tannlegen som får utbetalt Tannfeens satser som visst er ganske så skyhøy nå for tiden sies det :håper tannlegen godtar den: |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Tannfeens satser
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Tannfeens satserI fjor, da vi ikke ville dra nordover til besteforeldrene i sommerferien pga. økonomi og liten baby, mente JC det kunne hjelpe på familieøkonomien hvis HE mistet resten av tennene sine. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|