Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Tannfeens satser

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-08, 20:11   #1
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Tannfeens satser

Ja, hva er egentlig tannfeens satser nå for tida? Er det håp for at jeg kan få 20 000 for en pent brukt (kun 24 år gammel) seksårsjeksel?

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 20:25   #2
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tannfeens satser

Såpass kan man vel forvente?!

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 20:38   #3
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

20,- i små, brukte mynter for en fortann (nede). Nattas fangst her i huset.

1000 fortenner, så er du der!

Gammel 31-03-08, 22:56   #4
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Høyeste myntenhet, og dobbel takst om den må trekkes

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 23:04   #5
konemor
Erfaren

konemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Når vi er inne på Tannfeens satser så har jeg en visdomstann som snart på til "Tannfeenes verden". Gir ikke Tannfeen ekstra godt betalt for slike tenner også da?

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 23:06   #6
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av konemor, her.

Når vi er inne på Tannfeens satser så har jeg en visdomstann som snart på til "Tannfeenes verden". Gir ikke Tannfeen ekstra godt betalt for slike tenner også da?

Det hadde jo vært knall jeg har to liggende faktisk (ja, ekkelt) og jeg er sinnsykt blakk akkurat nå ! Hurra nå blir jeg rik

Gammel 31-03-08, 23:08   #7
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tannfeen her i hus har satser på 50 kr pr. tann. Det har medført at seksåringen kom til meg med et regnestykke hvor han hadde regnet ut hvor rik han ville bli når alle melketennene var borte.

Da jeg trakk ei tann for noen år siden hadde jeg virkelig ønsket meg en tannfe som kunne betalt regningene den tanna i løpet av to år hadde gitt meg

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 23:17   #8
konemor
Erfaren

konemor sin avatar

konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Kanskje tannlegen kan få tanna i betaling slik at det er tannlegen som får utbetalt Tannfeens satser som visst er ganske så skyhøy nå for tiden sies det :håper tannlegen godtar den:

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 23:17   #9
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Da jeg trakk ei tann for noen år siden hadde jeg virkelig ønsket meg en tannfe som kunne betalt regningene den tanna i løpet av to år hadde gitt meg

Har et par visdomstenner jeg gjerne skulle blitt kvitt. Har tannfeen noen forskuddsordninger?

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 23:37   #10
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

I fjor, da vi ikke ville dra nordover til besteforeldrene i sommerferien pga. økonomi og liten baby, mente JC det kunne hjelpe på familieøkonomien hvis HE mistet resten av tennene sine.

Her er det et sted mellom 30 og 40 kroner, tror jeg. Guttene påsto i hvert fall at HE hadde fått 40 for sin første tann. Var ikke helt enig, JC fikk omtrent det for sin første også. Så har tannfeen blitt litt mer knipen nå, og siste tanna kom det 36 kroner på. JC mista tann i kveld, og det blir vel rundt 35 på den, tenker jeg.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:17.