Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

"Huffa meg, å huffa meg ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-08, 21:07   #1
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

"Huffa meg, å huffa meg ...

jeg er så sint som fy" synger Tante Sofie. Det er jeg også.

Gammel 03-04-08, 21:12   #2
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Huffa meg, å huffa meg........

Og hvorfor det da?

Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-08, 21:17   #3
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Ja nå ble jeg nysgjerrig.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-08, 21:24   #4
Kneazle
Passiv

Standard

Svar med sitat
Gammel 03-04-08, 21:25   #5
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Tja, hvorfor? Hadde jeg enda noen peiling på det så kunne jeg ha fikset det. Jeg er en sinnatagg i dag. Klikka totalt når jeg kom hjem og huset så ut som et bomba h...hus. Jeg kan love at det var noen som ryddet da. Jeg har vært hissig i flere dager.

Gammel 03-04-08, 21:26   #6
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Noen= deg?

Gammel 03-04-08, 21:27   #7
Kneazle
Passiv

Standard

PMS? :dukker:

Svar med sitat
Gammel 03-04-08, 21:27   #8
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Noen= deg?

Jeg kastet alt jeg fant som ikke lå på plassen sin. Skal si gubbe og unger fikk fart på seg for å redde tingene sine.

Gammel 03-04-08, 21:29   #9
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

PMS? :dukker:

Det er 2 uker til mensen. Litt tidlig for PMS, eller?

Gammel 03-04-08, 21:30   #10
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Det er 2 uker til mensen. Litt tidlig for PMS, eller?

Nope, helt normal tid. Hvertfall her.

Gammel 03-04-08, 21:30   #11
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånn har jeg det også for tiden. Dødsirriterende (og hver gang jeg skriver det ordet kommer jeg på

(Kilde: youtube.com)
sangen (fant ikke videoen) -og blir enda mer irritert når jeg fremdeles synger "dødsirriterende" etter fire timer).

Gammel 03-04-08, 21:42   #12
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Standard

Nå fikk jeg byttet fra en kardemommeby sang til denne "dødsirriterende"

Gammel 04-04-08, 00:20   #13
jubel
Fullverdig medlem

Medlem siden: Mar 2008
jubel er litt kul
Standard

Sv: "Huffa meg, å huffa meg ...

Hvis den blir irriterende har du alltids Bom bom bom bombombadilla life, dutudutdudu...

Gammel 04-04-08, 08:11   #14
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Huffa meg, å huffa meg ...

Ja, vi kan alltids finne noe irriterende å ha "på hodet".

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:21.