|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Hvordan feriere billigst mulig i Europa?Jeg er fattig student, men kjenner at jeg trenger sårt til litt sol. Vi vurderer en tur til Europa et eller annet sted, men har jo strengt tatt ikke råd, så har noen gode tips å komme med?? |
![]() |
![]() |
#2 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan feriere billigst mulig i Europa?Kjenner du noen som kjenner noen som har kontakter lokalt?
![]() |
#3 |
Nykommer
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: UK
![]() |
![]() Sv: Hvordan feriere billigst mulig i Europa?Restplasser på pakketurer pleier å være billig og greit. Da reiser man som regel uspesifisert da, nos som kan være litt sjansespill med barn.
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvordan feriere billigst mulig i Europa?Reist uspesifisert har jeg gjort mange ganger, og har bare vært heldig. Eneste krav er bad på rommet nå som jeg har forholdsvis små barn som fortsatt bruker bleier. Ellers hadde det nok ikke vært så farlig. Skal sjekke ut litt den Hellas-greia. Hellas er deilig |
![]() |
![]() |
#5 |
Vaklende
|
![]() Sv: Hvordan feriere billigst mulig i Europa?Den beste måten å finne billige flybilletter på hvis man kan variere reisetidspunkt og ev -mål er vel på en av de nettstedene som viser en graf med hvilke ut- og hjemreisedatoer som er billigst. Jeg husker ikke navnet på den jeg synes er best, men denne her er også ok: |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Vaklende
|
![]() Sv: Hvordan feriere billigst mulig i Europa?Ah, der fant jeg den beste tjenesten for å finne billige flybilletter: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|