|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Er det noen som har lest "endelig slank" av Allen Carr?Jeg har nemlig fått den anbefalt for å bli kvitt usunne vaner som å spise sjokolade osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Er det noen som har lest "endelig slank" av Allen Carr?Min erfaring er at man må være VELDIG motivert om slike bøker skal ha effekt. :klokavskade: |
![]() |
![]() |
#3 |
Pauset
|
![]() Sv: Er det noen som har lest "endelig slank" av Allen Carr?
Ok, men har den noe effekt da egentlig? Hvis ens egen motivasjon er halve greia mener jeg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Er det noen som har lest "endelig slank" av Allen Carr?Nå har jeg ikke lest den spesifikke boka - tror jeg - så kan ikke si noe om det. Men sånne bøker (i hvert fall de jeg har lest) er jo skrevet slik at man skal få igang en tankeprosess. Men det holder jo ikke om man vil ha varige resultater. Og jobben må man jo gjøre selv. "spiseforstyrrelser" sitter jo i hodet som oftest. |
![]() |
![]() |
#5 |
Come what may...
|
![]() Sv: Er det noen som har lest "endelig slank" av Allen Carr?Jeg begynte på boka. Men la den i fra meg. Det var ikke noe for meg.
![]() |
#6 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det noen som har lest "endelig slank" av Allen Carr?Er det han samme som skreiv "Endelig røykfri"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Dukkar plutseleg opp ...
![]() Sv: Er det noen som har lest "endelig slank" av Allen Carr?Men, on the other hand, boka hans er det einaste som har motivert meg til å slutte å snuse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
godt brukt
|
![]() Sv: Er det noen som har lest "endelig slank" av Allen Carr?Jeg sluttet å røyke etter å ha lest boken "endelig røykfri". OG har vært røykfri i 6 år nå. Så jeg tror kanskje jeg hadde gitt "endelig slank" en sjans også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
aldrende
![]() Sv: Er det noen som har lest "endelig slank" av Allen Carr?Jeg sluttet å røyke etter å ha lest hans "Easy way to stop smoking", så jeg vet at fyren har noe å fare med på det feltet.
![]() |
![]() |
#11 |
Come what may...
|
![]() Sv: Er det noen som har lest "endelig slank" av Allen Carr?Forresten boken jeg har skrevet av en dame, trodde jeg? *tenker*
![]() |
#14 |
På farten igjen
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Er det noen som har lest "endelig slank" av Allen Carr?Jeg brukte "endelig ikke-røyker"-boka med god suksess, så jeg tenkte jeg skulle prøve denne også.
![]() |
#15 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Er det noen som har lest "endelig slank" av Allen Carr?Akkurat denne boka tror jeg har noe for seg, med tanke på hvilken braksuksess røykeboka hans har hatt. Jeg kjenner flere tidligere storrøykere som har klart å slutte ene og alene pga. denne boka, og de hadde tidligere prøvd ALT. Men jeg har ikke lest slankeboka, så jeg aner jo ikke om den er så bra som jeg tror den er.
![]() |
#16 |
aldrende
![]() Sv: Er det noen som har lest "endelig slank" av Allen Carr?
Tro meg, denne boka har ikke noe for seg.
![]() |