Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Er det noen som har lest "endelig slank" av Allen Carr?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-08, 16:26   #1
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det noen som har lest "endelig slank" av Allen Carr?

Jeg har nemlig fått den anbefalt for å bli kvitt usunne vaner som å spise sjokolade osv.
Er det noen her som har lest den som vil dele erfaringer?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 16:27   #2
Left
Passiv

Standard

Sv: Er det noen som har lest "endelig slank" av Allen Carr?

Min erfaring er at man må være VELDIG motivert om slike bøker skal ha effekt. :klokavskade:

Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 16:28   #3
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Min erfaring er at man må være VELDIG motivert om slike bøker skal ha effekt. :klokavskade:

Ok, men har den noe effekt da egentlig? Hvis ens egen motivasjon er halve greia mener jeg?

Gammel 07-04-08, 16:31   #4
Left
Passiv

Standard

Nå har jeg ikke lest den spesifikke boka - tror jeg - så kan ikke si noe om det. Men sånne bøker (i hvert fall de jeg har lest) er jo skrevet slik at man skal få igang en tankeprosess. Men det holder jo ikke om man vil ha varige resultater. Og jobben må man jo gjøre selv. "spiseforstyrrelser" sitter jo i hodet som oftest.

Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 16:54   #5
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Jeg begynte på boka. Men la den i fra meg. Det var ikke noe for meg.

Gammel 07-04-08, 16:55   #6
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det han samme som skreiv "Endelig røykfri"?

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 16:56   #7
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han har tydeligvis funnet en metode. "Endelig rik".

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 16:57   #8
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men, on the other hand, boka hans er det einaste som har motivert meg til å slutte å snuse.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 17:00   #9
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg sluttet å røyke etter å ha lest boken "endelig røykfri". OG har vært røykfri i 6 år nå. Så jeg tror kanskje jeg hadde gitt "endelig slank" en sjans også.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 17:00   #10
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg sluttet å røyke etter å ha lest hans "Easy way to stop smoking", så jeg vet at fyren har noe å fare med på det feltet.
Men å overføre det til kosthold? Å nei du, her er Allen Carr helt på bærtur. Kosthold er et par tusen hakk mer komplisert enn spørsmålet om røyk eller ei.
Jeg lånte boka på biblioteket, og makan til sludder og vås.

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 17:03   #11
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Forresten boken jeg har skrevet av en dame, trodde jeg? *tenker*

Gammel 07-04-08, 17:11   #12
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Han har tydeligvis funnet en metode. "Endelig rik".

Gammel 07-04-08, 17:13   #13
Joika
Pauset

Standard

Jeg burde jo laget en poll på om jeg skulle kjøpt den. :doh:

Kjøper den gjerne brukt da, om noen skulle ha en.

Gammel 09-04-08, 20:01   #14
Ivrig
På farten igjen

Ivrig sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Ivrig er litt kul
Standard

Jeg brukte "endelig ikke-røyker"-boka med god suksess, så jeg tenkte jeg skulle prøve denne også.
Ble ikke imponert, og ville ikke brukt penger på den. Hvis jeg ikke husker helt feil, går boken ut på at du skal kun spise mat fra naturen som du ikke trenger å gjøre noe med. Nøtter, grønnsaker og frukt er bra. Kjøtt er ikke bra. Du skal spise ting du ikke trenger koke, steke, varme, etc, og da blir det ikke mye igjen.

Synes boka var ordentlig teit, og følte meg overhodet ikke motivert til å prøve det. Send meg en PM hvis du likevel vil gi boken en sjanse, så skal du få den av meg gratis (hvis jeg fortsatt har den hjemme)

Ivrig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 20:09   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Akkurat denne boka tror jeg har noe for seg, med tanke på hvilken braksuksess røykeboka hans har hatt. Jeg kjenner flere tidligere storrøykere som har klart å slutte ene og alene pga. denne boka, og de hadde tidligere prøvd ALT. Men jeg har ikke lest slankeboka, så jeg aner jo ikke om den er så bra som jeg tror den er.

Gammel 09-04-08, 20:10   #16
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Akkurat denne boka tror jeg har noe for seg, med tanke på hvilken braksuksess røykeboka hans har hatt. Jeg kjenner flere tidligere storrøykere som har klart å slutte ene og alene pga. denne boka, og de hadde tidligere prøvd ALT. Men jeg har ikke lest slankeboka, så jeg aner jo ikke om den er så bra som jeg tror den er.

Tro meg, denne boka har ikke noe for seg.

Hilsen tidligere storrøyker som sluttet etter røykesluttboken hans.

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
slankebok, sukkersug

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:11.