|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Bokhjelp!Jeg sliter med å lese bøker om dagen! Ammetåka har mutert til mammatåka og jeg klarer ikke fatte interesse for bøkene jeg begynner å lese... Leste mange gode bøker mens jeg var gravid og slukte historiske romaner.
![]() |
#2 |
Borte
|
![]() Sv: Bokhjelp!Har du lest Inez, jeg elsker deg! av Isabel Allende? Den er som en litt avansert kioskroman, bare mye, mye bedre så klart. Jeg elsket den og den er litt sånn som leser seg selv med drivende språk.
![]() |
#3 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Bokhjelp!Jeg synes Isabel Allende og de andre latinamerikanerne kan være litt tung i gravidetåka, det er en litt ordrik stil.
![]() |
#4 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Bokhjelp!
Hm..tror ikke jeg vet helt hva tegneserieromaner er...
![]() |
#8 |
Vaklende
|
![]() Sv: Bokhjelp!Kjenner meg igjen her! Mulig du inkluderer dette i kategorien du er lei av, men jeg hadde en overgangsfase med forfattere som skriver underholdningsromaner med litt mer substans enn Superstjerne kan tilby. Eksempelvis Marian Keyes. Rachel's Holiday er på norsk nå, mener jeg har sett den på Narvesen. Etter det klarte jeg å komme meg over på Den tidsreisendes kvinne (rar oversettelse, anbfales på engelsk), og nå skjer det til og med at jeg leser fagbøker igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Multitaskingmaniac
|
Ser jeg en bok til av Marian Keyes, Sofie Kinsella++ tror jeg at jeg kreperer!
![]() |
#11 |
Prøver så godt jeg kan :)
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() |
![]() Sv: Bokhjelp!jeg leser en bokserie (på engelsk da) men jeg liker den ekstremt godt. skrevet av stephenie meyer og bøkene er twilight, new moon og eclipse. Jeg har fallt helt for dem. slukte dem på under en uke og har nå begynt å lese dem igjen og det har så vidt gått en måned |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Håper det går bedre for deg enn det gjorde for meg. Jeg klarte to kapittel, så ble boken aldri åpnet igjen.
![]() |
#17 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Bokhjelp!Jeg leste boktyven (på engelsk riktignok) i forrige ammetåke og jeg likte den godt jeg da! Det er jo egentlig en ungdomsbok, ikke veldig tung liksom.
![]() |
|
|