Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-04-08, 14:54   #1
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke ...

... shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet ...

:holder meg for øynene og ser IKKE denne lekre kjolen:

Gammel 10-04-08, 14:55   #2
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke ...

Den var bra lekker da

Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 14:55   #3
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

For noe tull. Selvfølgelig skal du shoppe klær på nettet!!

Gammel 10-04-08, 14:56   #4
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Den var søt og sommerlig. Sikkert deilig når det blir varmt ute.

Gammel 10-04-08, 14:56   #5
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Hvorfor ikke?

Noen burde endre tittelen på denne tråden til DMs ønskeliste. HP?

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 14:56   #6
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Klart - du skal ikke kjøpe klær på nettet...du skal bare kjøpe denne flotte kjolen først..

Gammel 10-04-08, 14:59   #7
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har samme mantra for tiden....

:lurer på om de har noe fint på La Redoute?:

Gammel 10-04-08, 15:01   #8
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Tenk hvor mye tid du sparer. Og bensin og parkering. Eller langreise utgifter siden de ikke har denne på Cubus.

Du skjønner det vennen, man rett og slett MÅ handle på nette av og til

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 15:04   #9
DM
Live and let live

DM sin avatar

DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, å, men dere ... hvis jeg kjøper den, så er det liksom 90% sjanse for at den kommer hjem, og så ser den helt fæl ut på meg, og så må jeg sende den i retur, og så rekker jeg ikke å gjøre det, og så var det de pengene ut vinduet.

(Martis: Det var på laRedoute. Jeg får mail, og noen ganger, så klikker jeg meg inn fordi jeg ikke tenker over hva jeg gjør ... )

Gammel 10-04-08, 15:09   #10
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Den så veldig ut som en fasong som passer på din kropp. Men jeg har jo ikke peiling.

Gammel 10-04-08, 15:10   #11
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Min kropp før den siste graviditeten frykter jeg. :usikker:

Gammel 10-04-08, 15:13   #12
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Standard

Har ikke sett deg etter den nei.

Gammel 10-04-08, 15:15   #13
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror at du hadde kledd den veldig godt.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 16:44   #14
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjolen var helt nydelig og det er klart du skal kjøpe den!
Du kommer til å gå og irritere deg over det i hele sommer hvis du ikke hiver deg over denne skjønne saken før den er utsolgt.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 18:27   #15
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Den var lekker.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 18:55   #16
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg slenger meg på den, men for mitt vedkommende handler det om barneklær. Jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet ...

Gammel 10-04-08, 19:00   #17
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har akkurat handlet sommergarderoben til Poden på Hanna Andersson. Det hjelper ikke at dollarkursen er lav gitt.

Den som intet våger intet vinner DM! Det ser ut som en kjole som kan kle deg godt.

Gammel 10-04-08, 19:10   #18
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg synes du skal shoppe på nett

Gammel 10-04-08, 19:32   #19
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg mener å ha hørt at hjernen ikke registrerer ordet ikke når man prøver å mane seg selv sånn.

Kjolen var fin men feil farge til meg. Det var et par andre kjoler på laredoute jeg likte, den første kan også brukes til tights. God shopping!

http://www.laredoute.no/

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 20:56   #20
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg slenger meg på den, men for mitt vedkommende handler det om barneklær. Jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet ...

Hvorfor ikke? Barneklær er vel noe av det som går best å shoppe på nett?

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Jeg mener å ha hørt at hjernen ikke registrerer ordet ikke når man prøver å mane seg selv sånn.

Det er sant, men det er mye lettere å være pedagogisk når man oppdrar unger, enn når man skal oppdra seg selv.

Svar

Emneord
la redoute, netthandel

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:53.