|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Live and let live
|
![]() Jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke ...... shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet ...
![]() |
#2 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke ...Den var bra lekker da |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke ...For noe tull. Selvfølgelig skal du shoppe klær på nettet!!
![]() |
#4 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke ...Den var søt og sommerlig. Sikkert deilig når det blir varmt ute.
![]() |
#5 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke ...Hvorfor ikke?
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke ...
![]() |
#8 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke ...Tenk hvor mye tid du sparer. Og bensin og parkering. Eller langreise utgifter siden de ikke har denne på Cubus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Live and let live
|
![]() Sv: Jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke ...Å, å, men dere ... hvis jeg kjøper den, så er det liksom 90% sjanse for at den kommer hjem, og så ser den helt fæl ut på meg, og så må jeg sende den i retur, og så rekker jeg ikke å gjøre det, og så var det de pengene ut vinduet.
![]() |
#10 |
Øyboer
![]() Sv: Jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke ...Den så veldig ut som en fasong som passer på din kropp. Men jeg har jo ikke peiling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Live and let live
|
![]() Sv: Jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke ...Min kropp før den siste graviditeten frykter jeg.
![]() |
#12 |
Øyboer
![]() Sv: Jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke ...Har ikke sett deg etter den nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
lykkelig
|
![]() Sv: Jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke ...Kjolen var helt nydelig og det er klart du skal kjøpe den! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke ...Den var lekker.
![]() |
#16 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke ...Jeg slenger meg på den, men for mitt vedkommende handler det om barneklær. Jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke shoppe klær på nettet ...
![]() |
#17 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke ...Jeg har akkurat handlet sommergarderoben til Poden på Hanna Andersson. Det hjelper ikke at dollarkursen er lav gitt.
![]() |
#18 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke ...Jeg synes du skal shoppe på nett
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke ...Jeg mener å ha hørt at hjernen ikke registrerer ordet ikke når man prøver å mane seg selv sånn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Live and let live
|
![]() Sv: Jeg skal ikke shoppe klær på nettet, jeg skal ikke ...
Hvorfor ikke? Barneklær er vel noe av det som går best å shoppe på nett?
Det er sant, men det er mye lettere å være pedagogisk når man oppdrar unger, enn når man skal oppdra seg selv.
![]() |
Emneord |
la redoute, netthandel |
|
|