Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Reiserøykvarsler!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-04-08, 22:46   #1
Borghild
Nybegynner

Medlem siden: Apr 2008
Borghild har et hav av muligheter foran seg
Standard

Reiserøykvarsler!

Hei alle sammen

Sist redigert av Borghild : 11-04-08 kl 19:54. Årsak: Fjernet reklame
Borghild er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 22:50   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reiserøykvarsler!!

Og du skulle vel ikke tilfeldigvis jobbe i dette firmaet?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 22:52   #3
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Ikke i det hele tatt.

Gammel 10-04-08, 22:52   #4
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Så absolutt fantastisk, og sikkert helt uselvisk av deg, å gjøre oss oppmerksom på dette

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 22:54   #5
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så snilt å stikke innom for å informere oss da

Tror en normal røykvarsler funker fint på reise også jeg, får alltids plassert den høy nok i rommet uansett.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 22:55   #6
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Tror ikke at jeg hadde registrert at det manglet røykvarslere en gang jeg
Er jo selvfølgelig viktig med brannsikring om man ikke er hjemme også, men...

Gammel 10-04-08, 23:18   #7
Borghild
Nybegynner

Medlem siden: Apr 2008
Borghild har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hei

Sist redigert av Borghild : 11-04-08 kl 19:56.
Borghild er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 23:33   #8
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Reiserøykvarsler!

Hvem jobber du for da, Borghild? Nytt og nyttig?

Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 23:34   #9
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 23:35   #10
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ordlyden i Borghilds innlegg er skremmende lik de fantastiske produktbeskrivelsene i Nytt og nyttig-katalogene.

Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 23:38   #11
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Stakkars deg Borghild. Etter den skrekkelige opplevelsen som ødela hele påskeferien forstår jeg at 349,- høres ut som en rimelig pris å betale for å redde neste ferie. Jeg har dessverre nettopp kjøpt meg noen fine nye sko fra Choo og har ikke råd til å kjøpe selv. Men tusen takk for at du delte dette gode rådet, skal vurdere å kjøpe en senere. Kanskje etter at jeg har kjøpt en ny Odd Molly-kåpe, må prioritere litt da.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 23:50   #12
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Dette var da litt av en velkomst av en ny en som kommer med et godt tips.
Jeg ser faktisk etter om det er både røykvarsler og brannslukkningsapparat da jeg ligger på et nytt sted, mannen min og dattera ble reddet av en røykvarsler en gang da hun var 2 1/2 år.
Men jeg har ikke reiserøykvarsler selv da, men alle steder hvor jeg har overnattet har det vært røykvarsler.

Gammel 11-04-08, 00:01   #13
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, ja Borghild. Lese forumreglementet før du melder deg inn kanskje?

Gammel 11-04-08, 00:20   #14
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Tanken er jo ikke dum, men det blir for dumt når dama har null innlegg fra før og stor reklamerer for et produkt hun med stor sannsynlighet selger selv.

Gammel 11-04-08, 00:22   #15
Benmurphy
-

Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av spam, her.

Jeg kjøpte den i en nettbutikk (…) og den koster 349,-

Dette var jo et fantastisk godt tilbud da!

Ben "Jeg tar to!" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 02:26   #16
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Noe jeg lurer på, dere som er så bastante med beskyldninger om egen vinning her; hvorfor skal man gidde å registrere seg, leite fram hvordan starte tråd, legge inn tråd og gidde dele erfaringer (mm) for kun å få pepper??

Gammel 11-04-08, 02:29   #17
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

Noe jeg lurer på, dere som er så bastante med beskyldninger om egen vinning her; hvorfor skal man gidde å registrere seg, leite fram hvordan starte tråd, legge inn tråd og gidde dele erfaringer (mm) for kun å få pepper??

Når du starter ditt forumliv med å skulle "selge" en ting så blir jeg skeptisk. Ja, det finnes de som kun registrerer seg for å reklamere.

Gammel 11-04-08, 02:34   #18
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Når du starter ditt forumliv med å skulle "selge" en ting så blir jeg skeptisk. Ja, det finnes de som kun registrerer seg for å reklamere.

Skeptisk kan så absolutt være greit, men fikk en viss følelse av at man kan være litt vel kjappe med å uttrykke skepsisen sin, i form av beskyldninger..
Man kan jo bruke prikkesystemet, pm eller rapportere hvis man syns et innlegg strider med reglene?

Gammel 11-04-08, 09:21   #19
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Ja, det finnes de som kun registrerer seg for å reklamere.

I Storbritannia blir den aktiviteten kriminalisert fra 28. mai. Jeg ønsker meg tilsvarende lovgiving i Norge.

Om Borghild er her bare for å reklamere, det kan vi ikke bevise, men det er veldig suspekt når nye medlemmer poster reklame. Jeg tror Borghild har lært seg dette nå.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 09:28   #20
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg på vei til campingvogna. Der har vi koblet ut røykvarsleren fordi den ulte hele tiden. (ny)
Må ut å kjøpe ny. Takk for tips.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:16.