|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
![]() Reiserøykvarsler!Hei alle sammen Sist redigert av Borghild : 11-04-08 kl 19:54. Årsak: Fjernet reklame |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Reiserøykvarsler!!Tror ikke at jeg hadde registrert at det manglet røykvarslere en gang jeg
![]() |
#7 |
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
![]() Sv: Reiserøykvarsler!!Hei Sist redigert av Borghild : 11-04-08 kl 19:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Reiserøykvarsler!Hvem jobber du for da, Borghild? Nytt og nyttig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Reiserøykvarsler!Ordlyden i Borghilds innlegg er skremmende lik de fantastiske produktbeskrivelsene i Nytt og nyttig-katalogene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Vaklende
|
![]() Sv: Reiserøykvarsler!Stakkars deg Borghild. Etter den skrekkelige opplevelsen som ødela hele påskeferien forstår jeg at 349,- høres ut som en rimelig pris å betale for å redde neste ferie. Jeg har dessverre nettopp kjøpt meg noen fine nye sko fra Choo og har ikke råd til å kjøpe selv. Men tusen takk for at du delte dette gode rådet, skal vurdere å kjøpe en senere. Kanskje etter at jeg har kjøpt en ny Odd Molly-kåpe, må prioritere litt da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Reiserøykvarsler!Dette var da litt av en velkomst av en ny en som kommer med et godt tips.
![]() |
#16 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: Reiserøykvarsler!Noe jeg lurer på, dere som er så bastante med beskyldninger om egen vinning her; hvorfor skal man gidde å registrere seg, leite fram hvordan starte tråd, legge inn tråd og gidde dele erfaringer (mm) for kun å få pepper??
![]() |
#17 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Reiserøykvarsler!
Når du starter ditt forumliv med å skulle "selge" en ting så blir jeg skeptisk. Ja, det finnes de som kun registrerer seg for å reklamere.
![]() |
#18 |
Stabilt ustabil...
|
Skeptisk kan så absolutt være greit, men fikk en viss følelse av at man kan være litt vel kjappe med å uttrykke skepsisen sin, i form av beskyldninger..
![]() |
#19 |
Administrator
|
I Storbritannia blir den aktiviteten kriminalisert fra 28. mai. Jeg ønsker meg tilsvarende lovgiving i Norge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Reiserøykvarsler!Jeg på vei til campingvogna. Der har vi koblet ut røykvarsleren fordi den ulte hele tiden. (ny)
![]() |
|
|