Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Sangtips - konfirmasjon

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-08, 23:58   #1
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sangtips - konfirmasjon

Jeg skal lage en bildepresentasjon vha Photostory til konfirmasjonen til nevøen min. Den skal bestå av bilder fra han ble født fram til nå, og så tenkte jeg å legge på musikk. Men det er kul umulig å få noen sangtips fra han, så da må jeg bare spørre her. Har noen tips til en (helst relativt rolig) sang som kan passe? Den kan gjerne handle om det å utvikle seg/forandre seg/bli voksen, men jeg er åpen for andre forslag også.

Gammel 17-04-08, 09:36   #2
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sangtips - konfirmasjon

Er det virkelig ingen som har noen forslag?

Gammel 17-04-08, 09:46   #3
Pio
Har ponny, ønsker høyhest

Pio sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

"Can you feel the love tonight" med Elton John.
"The Rose" med Bette Midler.
"Father and Son" med Cat Stevens.

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 09:53   #4
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har holdt konfirmasjonstale basert på Baz Luhrmans "Wear sunscreen", det var veldig vellykket.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 09:56   #5
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Du kan la musikk av islandske Sigurd Ròs gå i bakgrunnen. Veldig bra!

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 10:50   #6
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Standard

Skal sjekke alle! :noterer:

Gammel 21-04-08, 12:30   #7
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Standard

Det ble Cat Stevens - Father and Son. Nydelig tekst og en melodi som vil appellere til både store og små. Nå sitter jeg her og sipper fordi jeg er så rørt over photostoryen jeg sjøl har laget.

Gammel 21-04-08, 12:59   #8
Pio
Har ponny, ønsker høyhest

Pio sin avatar

Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Gratulerer med valget. Flott tekst, og nydelig, ujålete melodi.
Blir moro å se reaksjonen til folk? De fleste blir jo litt rørt av sånt. Lykke til.

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 14:24   #9
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Høres ut som et godt valg.

Jeg ble et øyeblikk skremt av overskriften, og var redd du trengte hjelp til å lage nødrim til selvlaget sang på melodi á la "Bamse(far?)s fødselsdag".

Og så knegger jeg litt av at du blir rørt av det du selv har gjort - med gjenkjennelsesfaktor.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:28.