Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvordan sov(n)er du?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Hvordan sov(n)er du? (som ikke-gravid)
På ryggen med samlede ben og armene ned langs siden 4 2,34%
På ryggen med samlede ben og armene utover 1 0,58%
På ryggen med litt spredte ben og armene langs siden 2 1,17%
Sjøstjerne, med armer og ben utover 0 0%
På siden, strak 5 2,92%
På siden i fosterstilling 28 16,37%
På siden med et ben strakt og et ben trukket opp 68 39,77%
På magen med samlede ben 7 4,09%
På magen med et ben trukket opp 40 23,39%
Annet (beskriv) 16 9,36%
Deltakere: 171. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-08, 20:38   #1
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan sov(n)er du?

Hvordan sovner du? Hvordan sover du?

Som gravid er jeg veldig opptatt av dette, ettersom jeg foretreker å sove på magen. Jeg misliker intenst å ligge på siden eller ryggen og bruker mye lenger tid på å sovne. På magen sovner jeg på et blunk og jeg savner det intenst!

Sist redigert av Harriet Vane : 14-04-08 kl 20:43.
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 20:44   #2
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan sov(n)er du?

På magen med et ben trukket godt opp. Dyna må ligge enten godt krøllet under/rundt halsen eller over hodet slik at kun ansiktet stikker fram.

Gammel 14-04-08, 20:44   #3
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Dette burde vært en flervalgspoll.
Jeg sover i alle mulige stillinger, rett og slett.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 20:45   #4
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sover på siden med det nederste benet rett ut og det øverste bøyd, og tror sovestillingen min i løpet av natten stort sett varierer fra den ene siden til den andre siden. Jeg har aldri noensinne sovnet på magen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 20:45   #5
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Stabilt sideleie-stillingen.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 20:46   #6
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Dette burde vært en flervalgspoll.
Jeg sover i alle mulige stillinger, rett og slett.

Det gjør vel alle, jeg våkne sjelden eller aldri i samme stilling som jeg sovnet i. Men sovner du ikke gjerne i samme stilling?

Gammel 14-04-08, 20:46   #7
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

På magen med ett ben trukket opp.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 20:48   #8
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Stemte annet fordi jeg for tiden stort sett sover med en unge foran puppen og en bak ryggen som helst vil holde i mammas hår. Og da blir jeg liggende i den stillingen jeg kan uten å vekke barna. Siden minstemann er 13 måneder i dag, sier det seg selv at jeg er en smule lei. En gang i tiden likte jeg å ligge på magen, men det husker jeg knapt hvordan var ...

Gammel 14-04-08, 20:48   #9
Snill & grei
Aktiv

Snill & grei sin avatar

Hvor: Ved Sognefjorden
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Sovner i det jeg treffer puta. Stup-stillingen

Gammel 14-04-08, 20:48   #10
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg burde kanskje valgt annet. Men valgte på siden med et ben strakt og et trukket opp. Nesten slik, men om man legger til kun på venstre side eller kun med ryggen mot om det ligger noen i samme seng som meg, så nærmer vi oss.

Gammel 14-04-08, 20:49   #11
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

"Doktor, jeg sover så fryktelig dårlig når jeg ligger på siden!"
"Jaha, kanskje De kunne forsøke å ligge på ryggen, fru Olsen?"
"Nei, det går ikke, da kommer herr Olsen."
"Da får de vel sove på maven da."
"Jeg skjønner at De ikke kjenner herr Olsen, doktor."

Gammel 14-04-08, 20:49   #12
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For å få sovne er jeg helt avhengig av å ligge på siden, slik at nesen vender ut av senga. Når jeg sover hjemme sover jeg ergo på høyre side. Et bein er rett ut, et bein er trukket opp.

Gammel 14-04-08, 20:50   #13
Snill & grei
Aktiv

Snill & grei sin avatar

Hvor: Ved Sognefjorden
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Stemte annet fordi jeg for tiden stort sett sover med en unge foran puppen og en bak ryggen som helst vil holde i mammas hår. Og da blir jeg liggende i den stillingen jeg kan uten å vekke barna. Siden minstemann er 13 måneder i dag, sier det seg selv at jeg er en smule lei. En gang i tiden likte jeg å ligge på magen, men det husker jeg knapt hvordan var ...

Kjenner meg igjen Får nesten frysninger. Husker godt hvordan det var, men det går over De vokser til

Gammel 14-04-08, 20:50   #14
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hurra, jeg er normal

Gammel 14-04-08, 20:51   #15
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser av avstemningsresultatet så langt at jeg ikke er særlig original.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 20:52   #16
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Jeg krysset av på feil. Krysset av "på magen".

Jeg sovner på siden med ett ben rett og ett bøyd.

Jeg elsker egentlig å sove på magen selv, og savner det veldig.
Har så problemer med ryggen at om jeg tilfeldigvis legger meg på magen i søvne kommer
jeg meg nesten ikke tilbake igjen. Stivner helt fast og får ikke puste.
Skikkelig møkk.

Gammel 14-04-08, 20:53   #17
Pio
Har ponny, ønsker høyhest

Pio sin avatar

Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

På magen med et ben trukket godt opp. Dyna må ligge enten godt krøllet under/rundt halsen eller over hodet slik at kun ansiktet stikker fram.

Jeg følger samme oppskrift, inkludert dynebeskrivelsen.

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 20:56   #18
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hvordan sov(n)er du?

Stort sett på venstre side med det underste benet rett ut og det øverste benet over mannen som sover på magen, også høyre arm over mannen. Det viktigste er dog at jeg har ansiktet inntil han på et eller annet vis. Også må jeg ha dynen vår over øret.
Det hender at jeg leser litt lenger enn han på sengen og sovner mens jeg gjør det, og da ligger jeg på høyre side for å kunne ligge inntil han og fortsatt få lest. Bena er trukket opp uansett.
Jeg klarer ikke sove på verken magen eller ryggen, og krøller meg alltid sammen. (Og det er like greit, ellers hadde det vært mindre plass til unger i sengen.)

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 20:56   #19
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg sovner forskjellig fra kveld til kveld, og nå kan jeg ikke huske hvordan det er oftest...

Før jeg ble gravid første gang var det utenkelig å sovne på annen måte enn magen, men etter to svangerskap er jeg "kurert" og kan like gjerne sovne på ryggen eller en av sidene.

Men det er muligens oftest på sida... Hvordan beina er husker jeg ikke.

Tror ikke jeg kan svare før i morgen. :knegg.

Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 20:57   #20
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sover generelt ikke. Når jeg til slutt svimer av aner jeg ikke hvilken stilling jeg ligger/sitter i, men du kan vedde på at lyset fortsatt står på når jeg våkner igjen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:41.