|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Brødposer i stoffÅh, nå tenkte jeg å moroprikke deg - men får ikke lov. Har du virkelig tenkt å kvitte deg med alt av plast? Imponerende!
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Brødposer i stoffJeg må følge med på denne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Brødposer i stoffJeg så bare at noen brukte det, og det så fint ut - kanskje passe luftgjennomtrengning også?
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Brødposer i stoffFinner en det riktige stoffet, burde det jo være en smal sak å sy noen selv. Uansett sykunnskaper og interesse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Brødposer i stoffJeg har noe ferdig klippet til tøy som skulle blitt brødposer den dagen lillesøster ble født |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Brødposer i stoffJeg pakker all min bakst inn i flanell.
![]() |
#9 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Brødposer i stoffDet var da voldsomt til syprat???
![]() |
#12 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Brødposer i stoff
Det går jo an å spørre de av oss som ikke har symaskinofobi om hjelp, da vettu.
![]() |
#14 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Brødposer i stoffOm du ikke har hastverk, så kan jeg sy til deg. Jeg må bare få ferdig noen handleposer jeg har lovet til en annen her inne, først.
![]() |
#16 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Brødposer i stoffMan kan bruke slike maisposer til det også, det er midlertidig løsning her (som har vart en stund), før jeg evnt. skaffer noen brødposer i stoff jeg og.
![]() |
#17 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Brødposer i stoffHvilket stoff bruker man til slike brødposer? For det vil jo være en smal sak å sy sånne, vil det ikke? Med mindre man har symaskinangst, selvsagt, da blir det jo vanskeligere.
![]() |
#19 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Brødposer i stoffHer går det et brød om dagen, så jeg lurer mer på om de holder seg en uke i fryseren.
![]() |
#20 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Brødposer i stoff
![]() |
|
|