Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Morsom handletur

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-04-08, 09:47   #1
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Morsom handletur

Her om kvelden fikk jeg innvilget en handletur mutters alene. Mann var hjemme med små og store barn og mor skulle svinge seg mellom brød, koteletter og økologisk melk. Jeg valgte den mest velutstyrte butikken i nærområdet og koste meg (!) i prosessen. Jeg er ikke spesielt flink til å huske på ting som ikke har med meg å gjøre, derfor ringte mannen når jeg nærmet meg kassa (han er synsk!) og minnet meg på at jeg måtte kjøpe snus. Det husket jeg faktisk, for det var derfor jeg rasket med meg hans VISA-kort.

Jeg kom så til kassen, strålende fornøyd med dagens fangst. Jeg er en trofast Prix-handler i hverdagen, derfor har jeg en unik evne til å glede meg over hjertesalat, ruccolasalat og andre eksotiske matvarer. Da slo det meg at det var snus jeg skulle ha og jeg myste forsiktig på kodekortene som sto oppstilt ved kassen. (bare dette er eksotisk for meg, i min vanlige nærbutikk har de fremdeles tobakksskap) Jeg fikk da tilslutt bestemt meg for riktig type og ga kassadamen kortet glad og fornøyd.

Da sier neket i kassen: "Har du legitimasjon?" Jeg brøt selvsagt ut i krampelatter mens jeg lette etter VISA-kortet i lommen. Jeg fyller tretti år om en måned og bærer så absolutt preg av at jeg har bært frem fire barn. Damen surnet når jeg lo og det ble da selvsagt ikke bedre av at jeg viste frem falskt leg. Hun bet ikke på at jeg var en mann født i 1969. (et godt tegn forsåvidt )
Da gikk det jo opp for meg. Jeg hadde såvisst ikke leg. Lommeboka mi lå jo trygt forvart hjemme i vesken min, som jeg ikke gadd å ta med meg. Jeg fortsatte å småfnise og påpekte at jeg var godt over 18 år. "Vel", sa kassadamen "du ser virkelig ikke slik ut, jeg kan ikke selge snus til deg".

Jeg valgte å ta det til meg, fortsatte å le og var i usigelig godt humør da jeg ramlet inn over dørstokken vel hjemme. Mannen lo faktisk også (selv om han var snusløs) og har fått beskjed om å spre historien til flest mulig. Man må ta til seg de komplimentene man kan få, ikke sant?

Gammel 18-04-08, 09:49   #2
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Morsom handletur

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 09:49   #3
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Hihi, så utrolig deilig!

Gammel 18-04-08, 09:49   #4
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det ikke fantastisk!

Gammel 18-04-08, 09:51   #5
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånt er festlig.

Og selvsagt tar man det som en kompliment, det gjør iallefall jeg når det skjer. Heldigvis er det stor forskjell på å se ut som 18 og å være 18.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 09:52   #6
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Herlig. For en kompliment.

Gammel 18-04-08, 09:55   #7
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Herlig!

Gammel 18-04-08, 09:57   #8
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Så bra!! Ta det som et kompliment!

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 10:00   #9
goldnugget
fornøyd

Hvor: nedre eiker
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvordan føles det å være bare 17 igjen??

Så herlig!

Gammel 18-04-08, 10:05   #10
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Så herlig.
Denne får du leve lenge på

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 10:06   #11
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

FANTASTISK!

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 10:29   #12
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Den kan du leve lenge på.

Gammel 18-04-08, 10:29   #13
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så utrolig bra. Og enda bedre at damen faktisk ble sur.

Gammel 18-04-08, 10:32   #14
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Kjempebra! Skjønner godt at du ble i perlehumør! Skikkelig bra butikk, da?

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 10:41   #15
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kanskje du får begynne å handle der fast (selv om det blir dårlig med snus på mannen. Eller kanskje han kan skrive fullmakt og sende med deg.).

Gammel 18-04-08, 10:53   #16
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror jeg hadde bedt om å få det skriftlig! Heldige du!

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 10:53   #17
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Hehe. Ja sånn kan det gå.
Det er bare å ta med seg komplimentet videre.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 11:07   #18
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Fantastisk! Denne ville jeg levd lenge på.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 11:48   #19
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

For en flott kompliment Den kan du leve lenge på

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 11:56   #20
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Morsom handletur

Så artig, den hadde jeg levd lenge på ja!

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:37.