Det lønner seg å klage!
Denne uka har jeg hatt opprydding i reklamasjonshaugen min!
Begge vinterskoene til barna, i merket Friends fra Coop Obs, "sokken" inni løsna, pengene tilbake, uten kvittering. 2 x 249,-
Kjøpte joggesko før jul, på salg, hvor butikken hadde klipsa sammen i 2 forskjellige størrelser, fikk nytt par (annet merke ) i bytte.
Joggeskoa til småtten, Adidas (vi har hatt 2 nestenlike modeller før dette paret, og var veldig fornøyde) , stoffet i hælkappa "ramla ned" inni skoen. Penger tilbake. 249,-
Vinterjakka til vesla, kjøpt på Gsport, glidelåsen har krangla hele tida, klagd før, men ikke fornøyd enda. Kanskje ny jakke, ny, glidelås, eller penger tilbake.
Viking Gore Tex-joggeskoa til vesla (kjøpt i juli) lekker som Niagara fra sidene. 1års garanti på Gore Tex, venter på svar fra butikken. Butikkansatt prøver seg, og sier hun må snakke med noen, hun syns de ser litt slitte ut . Jeg ruster meg til diskusjon. Barnesko blir jo brukt, da, og disse skoa er ikke så slitte.. Argumenter på lur: For 499,- og garanti forventer jeg at det holder mer enn 3 måneders pen bruk.
Jeg har selvsagt full kontroll på alle kvitteringer som kan komme til nytte ved fremtidig reklamasjon!