Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Weapons of Mass Distraction

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-04-08, 20:21   #1
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Weapons of Mass Distraction

kalles puppene til Angela Märkel nå. Støyen har ikke lagt seg ennå, gitt.

http://www.kjendis.no/2008/04/18/532975.html

Kommentarene under artikkelen er tildels kostelige.

Gammel 18-04-08, 21:07   #2
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Weapons of Mass Distraction

Rådgiveren har jo helt rett i at det ikke kan ha skjedd mye viktig i verden når dette får medieoppmerksomhet.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 21:08   #3
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Til og med jeg reagerte da jeg dagen derpå så bildene fra åpningen på nett. Så derfor skjønner jeg at de har fått litt medieoppmerksomhet også, men det får da være grenser.

Gammel 18-04-08, 21:10   #4
yt1300
Fullverdig medlem

yt1300 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
yt1300 er litt kul
Standard

de så da greie ut de der?

Gammel 22-04-08, 08:38   #5
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Altså, jeg la faktisk mer merke til den ene av sangerinnene som hadde en kjole uten stropper, og hver gang hun trakk pusten trodde jeg de kom til å sprette ut hvert øyeblikk. Merkel sin utrigning tenkte jeg ikke over en gang. :utringet selv:

Gammel 22-04-08, 08:50   #6
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har aldri helt skjønt poenget med å henge puppene ut til tørk jeg.

Jeg føler meg så vulgær og naken om jeg kler meg slik.

Når det er sagt, så tror jeg at reaksjonene hun får er at kanskje folk ønsker et skille mellom politikere som skal styre landet vårt og filmstjerner. At noen som skal underholde oss kan kle seg så utfordrende de bare vil, men dersom en representerer et land, så bør en kle seg mer ordentlig.

(Jeg synes det var en fin kjole og ikke noe vulgært, men unødvendig mye pupper i frihet. )

Gammel 22-04-08, 10:38   #7
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av sladrekjendis.no

Ville ikke skjedd om jeg var en mann, sier Merkel om puppebråket.

Jeg er rimelig sikker på at om en mann satt med puppene på display, så ville det blitt oppstandelse.

Gammel 25-04-08, 22:38   #8
yt1300
Fullverdig medlem

yt1300 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
yt1300 er litt kul
Standard

Nei. Han ville blitt sett på som en karrierebevisst fremmadstormende ung mann. Med pupper.

Gammel 28-04-08, 20:42   #9
jannski
Utålmoooodig

jannski sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
jannski er litt kul
Standard

Det bildet med gestene til Jensemann var jo også litt fint "jeg kan hjelpe deg å holde dem" liksom...

jannski er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:26.