Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Cola

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-08, 00:00   #1
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Cola

Nå har jeg hevet innpå med Cola, og gjett hvem som er lys våken. At jeg aldri lærer. Flere som har det slik? (Jeg vil jo sove slik at jeg kan stå tidlig opp og nyte det fine været her på vestlandet.)

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 00:01   #2
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Cola

Jeg har drukket Mack-øl, og kommer til å sove som en stein. Så har vi da også bare snøstorm og generelt drittvær, så jeg kan trygt sove leeeeenge i morgen!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 00:03   #3
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Jeg har drukket Mack-øl, og kommer til å sove som en stein. Så har vi da også bare snøstorm og generelt drittvær, så jeg kan trygt sove leeeeenge i morgen!

Signing up.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 00:04   #4
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Er ikke plaget av det, nei.
Har bare en jente med falsk krupp som kan holde meg våken i natt.

Gammel 20-04-08, 00:04   #5
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Ja, cola er drepern på nattesøvnen her. Men jeg har ikke drukket nå. Nå er jeg oppe på ren vilje..

Men NÅH er det nok. I seng, Superior!

Om du tar en liten "spesial-happy-time" så sovner du nok

Gammel 20-04-08, 00:11   #6
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

!

Om du tar en liten "spesial-happy-time" så sovner du nok

Men da med det hengehovve i måren. Og da er jo hele dagen ødelagt

Gammel 20-04-08, 00:11   #7
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har aldri merket det med cola. Men med en laptop derimot...

Gammel 20-04-08, 00:12   #8
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg har aldri merket det med cola. Men med en laptop derimot...

Ja tenk deg kombinasjonen Cola og Laptop

Gammel 20-04-08, 00:16   #9
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Ojojoj. Det blir jo rene narkotikumet.

Gammel 20-04-08, 11:12   #10
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei, jeg er ikke sånn. Jeg kan kjapt hive i meg en halvannenliter, og sovne som en stein. Dog er jeg både cokacoliker, så det er ikke helt uvanlig at jeg gjør det, også har jeg en sykdom som gjør at blukner jeg litt hardt, så sovner jeg som en stein. Easypeasy!!

Gammel 20-04-08, 14:43   #11
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Nå har jeg hevet innpå med Cola, og gjett hvem som er lys våken. At jeg aldri lærer. Flere som har det slik? (Jeg vil jo sove slik at jeg kan stå tidlig opp og nyte det fine været her på vestlandet.)

Jepp Stadig vekk. Jeg er en COLAHOLIKER, men jobber stadig med saken. Ganske flink hele uka, men når helga kommer så slipper jeg alle hemninger....utrolig dumt....dumme meg

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 14:48   #12
Maiken38
Optimist

Maiken38 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Slutta å drikke brus julen 2001, men sover dårlig uansett.........

Gammel 20-04-08, 21:12   #13
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Men da med det hengehovve i måren. Og da er jo hele dagen ødelagt

I alle dager.. Får du hengehovve av en liten runkers. Makan!

Gammel 21-04-08, 21:25   #14
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Standard

I alle dager.. Får du hengehovve av en liten runkers. Makan!

Ja, jeg er blitt ordentlig kjerring. Drikker ikke så ofte lenger. Så jeg er helt ute av "form" Da jeg var i 20årene drakk jeg vel fra meg (jobbet på båt) Men jeg skal skjerpe meg*lover*

Gammel 21-04-08, 21:35   #15
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Forøvrig er jeg immun, og reagerer ikke på cola.

Gammel 23-04-08, 12:04   #16
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Standard

Ja, jeg er blitt ordentlig kjerring. Drikker ikke så ofte lenger. Så jeg er helt ute av "form" Da jeg var i 20årene drakk jeg vel fra meg (jobbet på båt) Men jeg skal skjerpe meg*lover*

Nå skal jeg skrive dette så klart og T Y D E L I G jeg kan..

Mastrubasjon/ onani / runkers/ kosestund/ leke med klitten / date med dildoen osv. er en effektiv måte å sovne på. Glem dette med drikking, du har helt hengt deg opp i drikking. Ja, du er kjerring.

Gammel 23-04-08, 21:24   #17
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Standard

Nå skal jeg skrive dette så klart og T Y D E L I G jeg kan..

Mastrubasjon/ onani / runkers/ kosestund/ leke med klitten / date med dildoen osv. er en effektiv måte å sovne på. Glem dette med drikking, du har helt hengt deg opp i drikking. Ja, du er kjerring.

*ler*

Gammel 23-04-08, 22:57   #18
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Standard

Gammel 24-04-08, 13:45   #19
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Cola

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:58.