Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Kan jeg bruke vogna?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-08, 18:04   #1
Millis
Multividunder

Millis sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Millis er litt kulMillis er litt kul
Standard

Kan jeg bruke vogna?

Har en OTH som nå begynner å bli sliten..
Oppdaget i går at på venstre siden, den knappen med snor som sitter fast på sittedelen fra understellet har røket. Noen som skjønte den?
Den er vel ikke bærende, men den er der vel for en grunn?

Kan jeg kjøpe nytt trekk og da er alt bra igjen?

Gammel 26-04-08, 01:06   #2
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan jeg bruke vogna?

De er vel der for at hvis noe skjer så skal ikke ungen deise i marka. Skal vel bare være å kjøpe et nytt trekk ja. Åssen årsmodell har du?

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-08, 11:49   #3
Millis
Multividunder

Millis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

De er vel der for at hvis noe skjer så skal ikke ungen deise i marka. Skal vel bare være å kjøpe et nytt trekk ja. Åssen årsmodell har du?

Jeg har 2005.

Gammel 26-04-08, 17:47   #4
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Ok. Har et helt nytt 2005 trekk sort om du er interessert. Bestilte fra Babyjungle før jul, og trodde jeg fikk 2006-modell (som jeg har selv), men fikk da et 2005 trekk. Brukt noen få ganger før vi fikk baby. Har ellers et brunt jeg bruker. Send pm om du er interessert.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-08, 18:03   #5
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Hvis det er det lille bandet som går fra bunnen av setet og til stangen ned mot hjulet, så tror jeg det bare er for å sørge for at setet ikke vugger for voldsomt. Så lenge du har det på den ene siden vil jo det stoppe den fra å deise i selve understellet?

Gammel 26-04-08, 18:13   #6
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jasså, Mills der var du jo..

Gammel 26-04-08, 23:39   #7
Millis
Multividunder

Millis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Barbalala, her.

Jasså, Mills der var du jo..

Det blir nok nytt trekk med tiden

Gammel 26-04-08, 23:41   #8
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Jeg brukte min uten det båndet jeg, var nemlig røket hos min og. Tror bare det er for å stabilisere setet.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 00:35   #9
Millis
Multividunder

Millis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

Jeg brukte min uten det båndet jeg, var nemlig røket hos min og. Tror bare det er for å stabilisere setet.

Ja, for den virker jo ikke direkte bærende akkuratt..

Gammel 27-04-08, 13:49   #10
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millis, her.

Det blir nok nytt trekk med tiden

Ja for du skal vel bruke den til nestemann og....

Gammel 27-04-08, 21:29   #11
Millis
Multividunder

Millis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Barbalala, her.

Ja for du skal vel bruke den til nestemann og....

Det er planen!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:37.