|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva syns du er best tilbehør til indrefilet av svin?Åh.
![]() |
![]() |
#3 |
Har fått nytt nick
|
![]() Sv: Hva syns du er best tilbehør til indrefilet av svin?signerer enhjørning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva syns du er best tilbehør til indrefilet av svin?Fløgegratinerte poteter, ovnstekt løk, paprika, gulrøtter og brokkoli, gjerne både peppersaus og bearne-saus.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Hva syns du er best tilbehør til indrefilet av svin?Ovnstekte mandelpoteter, brokkoli,minimais og asparges. Soppstuing av champingion,løk,hvitløk og fløte.
Sist redigert av amo : 24-04-08 kl 19:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva syns du er best tilbehør til indrefilet av svin?Mandelpotet- og sellerimos. Sukkererter.
![]() |
#7 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Hva syns du er best tilbehør til indrefilet av svin?Jeg liker best å la den ligge lenge i hvitløksmarinade. Steke den hel eller i skiver og servere den med tzatziki og gresk salat.
![]() |
#8 |
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva syns du er best tilbehør til indrefilet av svin?Jeg hadde tenkt å skrive broccoli og soppstuing, men siden det alt er nevnt, skal jeg tøffe meg med å foreslå jordskokkpuré.
![]() |
#9 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Hva syns du er best tilbehør til indrefilet av svin?Nå som sommeren nærmer seg, tenker jeg saltkokte poteter, aïoli og tomatsalat. Evt. godt brød og en god og fyldig salat. Sjysaus ved siden av.
![]() |
#10 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hva syns du er best tilbehør til indrefilet av svin?Er ikke bare tilbehøret, men også hva man gjør av retten. Det er kokkelise på NRK Frokost TV som laget dette, og vi har laget vår egen variant. Desidert det aller aller beste jeg får av svinefilet. Og vi lager alt i en form. Fyllet rundt fileten blander seg med grønnsakene så det blir utrolig saftig og godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva syns du er best tilbehør til indrefilet av svin?... Sist redigert av LinKa : 24-11-10 kl 20:13. |
![]() |
![]() |
#12 |
awesom
|
![]() Sv: Hva syns du er best tilbehør til indrefilet av svin?Saltbakte partypoteter, ovnsbakt tomat fylt med sjampingionog løk toppet med revet ost, fløtepeppersaus (hjemmelaget butt åff kårs), maiskolber og fresh salat.
![]() |
#14 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Hva syns du er best tilbehør til indrefilet av svin?Nå har jeg bestemt meg for å servere min indrefilet på onsdag på en seng av fløtestuet champignon, paprika og sukkererter, garnert med vannkastanjer, og sammen med hjemmelaget potetmos med fløte og ørlite grann sennep, garnert med revet gulrot.
![]() |
![]() |
#15 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva syns du er best tilbehør til indrefilet av svin?Jeg pleier å lage ett hulrom igjenom hele kjøttet og stappe inn parmesan og tynne skiver av hvitløk. Deretter pakker jeg den inn i parmaskinke og griller. Servereres med bakt rødløk, aubergine, squash, sopp og små tomater som jeg drysser timian, havsalt og litt smør over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hva syns du er best tilbehør til indrefilet av svin?Vi har brukt å lage en variant av gratinerte poteter (med hønsebuljong, purre, melk, spinat+ost) og servert soppsaus evt. andre grønnsaker i tillegg. Vi bruker å lage blackened svinefilet med masse pepper, oppskriften ligger på matprat tror jeg.
![]() |
#17 |
*elsker ENGA*
|
![]() Sv: Hva syns du er best tilbehør til indrefilet av svin?
![]() |
#19 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hva syns du er best tilbehør til indrefilet av svin?Soppstuing er veldig godt.
![]() |
#20 |
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva syns du er best tilbehør til indrefilet av svin?Oi, nå ble jeg sulten! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|