|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
seru
|
![]() Hvordan fjerne flekker fra Reima-klær?Kan jeg bruke vanish? Jeg synes dessuten reimaklærne får et grått skjær som ikke går bort i vask, så hvis noen har et godt triks for å bli kvitt dette også blir jeg nøgd.
![]() |
![]() |
#5 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Hvordan fjerne flekker fra Reima-klær?Dessverre skal slike plagg vaskes forsiktig, og dermed går ikke flekker bort. Trikset er å kjøpe dress med en kamuflerende farge slik at møkka ikke vises.:erfaren: |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
seru
|
![]() Sv: Hvordan fjerne flekker fra Reima-klær?
Gjett om jeg har lært...
![]() |
![]() |
#9 |
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan fjerne flekker fra Reima-klær?Jeg har brukt vanish spray på de verste flekkene før jeg har vasket med milo. Har ikke fått bort alle flekkene da, men de har i alle fall blitt mye bedre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
trøtt
|
Men å ta litt konsentrert vaskemiddel på flekkene og børste litt med en gammel oppvaskbørste går temmelig raskt og du trenger nesten ikke bli våt på hendene engang!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Absolut ateist
|
Det er noe greier som man gnir på flekker. Jeg kjøpte Troll sin sitronsåpe på sporten.
![]() |
#12 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan fjerne flekker fra Reima-klær?Oksegallesåpe (kjøpes på Helsekost) burde jo også kunne brukes på Reimadress? Den er jo naturlig uten kjemiske stoffer i alle fall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Muligens verdt å vente på
|
Lys rosa var ikke noe sjakktrekk nei. Jeg gidder ikke å prøve meg på flekkfjerning, for å si det sånn.
![]() |
|
|