|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Engelsk ordbok til barnJeg tenkte at tredjeklassingen og femteklassingen skulle få ønske seg engelsk ordbok til jul. Noen av dere som har gode erfaringer med spesielle rdbøker som de vil dele med meg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ad astra
|
![]() Sv: Engelsk ordbok til barnHva med denne;
![]() |
#3 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Engelsk ordbok til barnJeg har sett på den, Høst. Var usikker på om den var ok til femteklassingen også eller om jeg skulle kjøpe vanlig blå ordbok til henne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Engelsk ordbok til barnEn ting er ordbøker, noe helt annet er Dr. Seuss! Jeg har begynt å lese "The Cat in the Hat" med min 3. klassing, og det er helt fint for å starte med! |
![]() |
![]() |
#5 |
godt brukt
|
![]() Sv: Engelsk ordbok til barn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Engelsk ordbok til barnDet ble vanlig ordbok til femteklassingen og den andre til tredjeklassingen. Da har vi begge i hus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Øyboer
![]() Sv: Engelsk ordbok til barnSkoleordbøkene er veldig gode.. de er små, lette å ha med seg. fine oppslagsmuligheter på helligdager og spesielle ting for UK og USA fremme. Ellers så er det akkurat de ordene man trenger.. brukte min til jeg gikk ut vidergående for å være helt ærlig.. selv om jeg burde bytta den ut etter ungdomskolen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
*Happy*
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den ordboken er fra ca 9-13 år.
![]() |
#9 |
navnet sjemmer ingen
Takk for gode tips. Prøvde å søke på Bokkilden, men dom som jeg er fant jeg ingenting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Engelsk ordbok til barnDe er der - du kan søke på Dr. Seuss på Bokkilden. |
![]() |
![]() |
|
|