Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Ut på tur, aldri sur

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-04-08, 20:27   #1
konemor
Erfaren

konemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Ut på tur, aldri sur

Å gå tur være seg på fjellet eller i fjøra er vel litt typisk norsk.
Så har du vært typisk norsk i dag og gått på tur?

Her er det bare å skryte av fjellbestigninger og andre bragder.

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 20:28   #2
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ut på tur aldri sur

Nei, men jeg har løpt etter unger ute i gaten hele dagen.

Gammel 27-04-08, 20:31   #3
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Nja, vi gikk tur bort til skolen til snuppa og lekte en stund på lekeplassen der, før vi gikk til oldeforeldrene hennes og spiste middag. Ikke noen fjelltur akkurat, men veldig fin tur i deilig vårvær.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 21:18   #4
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Er på tur hver eneste søndag med en fast turgjeng. Ingen værforbehold, men vi legger vekt på en lav terskel og fokus på bål og pølser, med kaffe og digg i sekken. Går så langt(les kort) at de minste barna ikke blir lei og setter oss i en gapahuk hvis det regner.

Akkurat i dag ble jeg hjemme for å forberede et ettermiddagsbesøk. Dessuten krangler bekkenet litt igjen, så jeg valgte å ta det med ro. Men mann og barn var ute i regnet.

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 21:20   #5
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Er skikkelig forkjølet og nesa har rent i hele dag. Så har enten ligget i sofaen og lest eller i sengen.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 21:23   #6
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ingen tur på oss i dag, har ryddet og gravd i hagen.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 21:23   #7
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jepp, vi har vært på tur. Vi var på en lang sykkeltur. Deilig. Enda bedre var været i dag. Igår regnet det og idag var det litt fuktighet i luften, med andre ord lite pollen.

Gammel 27-04-08, 22:13   #8
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ut på tur, aldri sur

Sykkeltur, vennebesøk og sykkeltur hjem igjen. Deilig med fint vær og frisk luft, to ganske fornøyde småjenter i sykkelhengeren (men en litt mindre fornøyd mann som måtte dra den) og fornøyd mamma med ny og kul sykkel!

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 22:15   #9
Labolina
Superduperaktiv

Labolina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Jeg har ikke gått tur idag..

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 22:21   #10
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har vært norske og gått på fjelltur, grillet pølser og alt mulig.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 22:25   #11
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi har vært og sett på film, teater og dukketeater på spansk, for barn med spanskspråklig bakgrunn. Det var innendørs, og vi tok bussen dit, så jeg kan ikke skryte på meg en typisk norsk tur. Men ingen var sure (snarere tvert imot!), stemningen og støynivået var høyt og lunsjen vi spiste på kafè smakte nydelig! Neste helg skal vi på landet, så da blir det nok turer i skog og mark.

Gammel 27-04-08, 22:33   #12
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Nope, men jeg har vært på en løpetur med hunden min

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 16:26   #13
konemor
Erfaren

konemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av leliane, her.

Er på tur hver eneste søndag med en fast turgjeng. Ingen værforbehold, men vi legger vekt på en lav terskel og fokus på bål og pølser, med kaffe og digg i sekken. Går så langt(les kort) at de minste barna ikke blir lei og setter oss i en gapahuk hvis det regner.

Akkurat i dag ble jeg hjemme for å forberede et ettermiddagsbesøk. Dessuten krangler bekkenet litt igjen, så jeg valgte å ta det med ro. Men mann og barn var ute i regnet.

Hørtes utrolig kjekt ut med en slik tur gjeng.

Vi var på fjellet i går. Deilig å komme seg ut og i bevegelse.

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 16:33   #14
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gikk på tur i går. Jeg gikk en tur på ca. 1 km totalt *bekkenløsning og kynnere*

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 17:39   #15
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Etterpå skal jeg ut og løpe rundt Mosvannet i regnet.

Gammel 28-04-08, 19:01   #16
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Klart jeg har vært på tur! Dro heelt til paleet og drakk kaffe latte.

Gammel 29-04-08, 10:28   #17
henrikke91&småen
Nybegynner

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: stavanger
henrikke91&småen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Er feldig flink med turstien i nabolaget eg Ellers har eg vært på en klassetur litt innover dalene og da sov vi i telt Og så har eg vært på tur til en at hyttene til turistforeningen hehe ikke mye å skryte av då hehe men skla bli bedre

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:26.