Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva kan jeg ta for en Teutonia Mistral 2004-modell med masse utstyr?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-08, 15:15   #1
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Hva kan jeg ta for en Teutonia Mistral 2004-modell med masse utstyr?

Har ei venninne som skal komme å kikke på ei vogn jeg har bestemt meg for at jeg ikke trenger lenger, og da burde jeg være litt forberedt på prisen, for den spør hun sikkert om hvis hun er intressert.

Jeg har da en Teutonia Mistral Sports (sen 2004 modell) som har softbag m/ekstra madrass, ståbrett med lufthjul, stormtrekk, splitter nytt orginalt regntrekk, hjultrekk for innendørs bruk, insektsnett, liggeforlenger sånn at sportsvogna også kan brukes som "bagvogn" + en uoriginal stelleveske og en uoliginal høstpose i tillegg.

Hva kan jeg ta for dette uten å virke urimelig? Vogna er pent brukt men den er ganske mye brukt, og jeg tror den blir veldig fin når jeg får tatt den en ordentlig vask av både trekk og understell.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:47.