|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Il Mimo?Kommer den på polet i morgen??? Har igjen klart å ikke forhåndsbestille |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Il Mimo???Man skal kunne bestille på nett første dag i måneden. I butikken kommer nyhetene først på lørdag. Sist redigert av Nebbia : 01-05-08 kl 23:23. |
![]() |
![]() |
#3 |
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Il Mimo???Å ja, takk for at du minnet meg på den Tutta. Hypet eller ikke, jeg har vært fornøyd med den i mange år.
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Il Mimo???
Takk for tips! Skal helt klart prøves!!
Bare hyggelig. |
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Il Mimo???Finner ikke Il Mimo inne på vinmonopolet...... |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
Varenummer 48208. Den er ikke lagt ut på polets hjemmeside. Nyheter skal være tilgjengelig første dag i måneden. Mulig det ikke er tilfelle når den første dagen er en helligdag. |
![]() |
![]() |
#8 |
padawan
![]() Sv: Il Mimo???I butikkene og?
![]() |
#10 |
Passiv
|
Nei. Nyheter kommer i butikkene første lørdag etter månedsskiftet, så her har netthandlerne en fordel. For en nyhet som kun er tilgjengelig i bestillingsutvalget (og i små kvata), har det mang en gang skjedd at importør har vært utsolgt før "offisiell" nyhetslansering på lørdagen. Il Mimo er så populær, at selv om den ikke listeføres i fullsortimentet, er det mange utsalg som har den på sine lokale tilleggslister. Disse har allerede bestilt opp varene fra importør, og påvirkes ikke av eventuell hamstring over nettet. |
![]() |
![]() |
#11 |
Passiv
|
Jeg har sjekket opp nå, og vinmonopolet har innskjerpet sine regler. Tidligere kunne man bestille den første dagen i måneden, men fra 1. januar ble dette endret, og nå må også netthandlerne vente til lørdagen. |
![]() |
![]() |
#12 |
Passiv
|
Takk! |
![]() |
![]() |
#13 |
padawan
![]() Sv: Il Mimo?Ja, da blir det å troppe opp kl 09 imorgen.
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Il Mimo?Da har jeg bestilt 6 flasker av Il Mimo som må hentes på polet |
![]() |
![]() |
#16 |
padawan
![]() Sv: Il Mimo?Jeg har kjøpt 3 på nett og sendt mannen for 3. Hva skjer hvis de ikke har den når jeg har betalt med visa? Får jeg pengene igjen? Det står med forbehold om at varen ikke er utsolgt.
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Il Mimo?17957 flasker i dag tidlig. 11703 igjen nå etter én dags salg. Det var da voldsomt så mange som er ute etter denne vinen, da. |
![]() |
![]() |
#18 |
padawan
![]() Sv: Il Mimo?Jeg er overrasket over at den ikke er utsolgt jeg. Noen som har smakt på årets?
![]() |
#20 |
Passiv
|
![]() Sv: Il Mimo?
98% av all vin polet selger, koster under 120 kroner. 140 kroner er i det norske markedet en relativt dyr vin. 6000 flasker på én dag for en vin i denne prisklassen er veldig mye. Jeg vil tippe at Alta, Kirkenes og Kautokeino kommer til å ha sine flasker i flere uker, men i de store byene er nok denne utsolgt i løpet av neste uke. |
![]() |
![]() |
|
|