Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hersens skyer

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-08, 13:00   #1
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Sint!

Hersens skyer

Det var fint vær i dag tidlig. Så etter en sen frokost hadde jeg smurt meg inn med solkrem, fått på meg en shorts og en topp. Rigget meg godt til på plattingen klar for å ta i mot deilig sol.

Og hva tror dere jeg får i stedet.

Skyer.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 15:10   #2
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hersens skyer

Ergelig!

Gammel 04-05-08, 15:13   #3
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Typisk! Her er det fortsatt sol. Kanskje nettopp fordi jeg ikke har smurt meg med solkrem og rigget meg til på verandaen i bikini?

Skal grille om en time, så det er best finværet holder seg.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 18:20   #4
Maiken38
Optimist

Maiken38 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Uff! Ja dette hørtes nesten litt typisk ut. Men det er spådd en knall sommer så vi får håpe sjansen byr seg senere til soling.

Gammel 04-05-08, 18:29   #5
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Ja, tenk om vi kunne fått en knall sommer Sommeren i fjor var i hvert fall ikke mye å skryte av

Gammel 04-05-08, 18:31   #6
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, håper spådommen på at beste sommer på 150 år skal stemme.

For i fjor var jo helt tragisk.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 20:41   #7
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Det er typisk, og det er en meteorologisk forklaring:
Sola varmer opp bakken, varm luft stiger til værs og varm luft blir til skyer når den kjøles ned i høyden. Da får vi cumuluser, som er sånne bomullsdott-aktige skyer på en fin sol-dag. Ergelig!

Gammel 04-05-08, 21:11   #8
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så ergelig!

Sola kom hit i stedet. Her klarnet det opp utpå dagen og det ble dermed årets første ute-middag. Minstemor insisterte på middag på verandaen så da ble det det selv om det var litt småkaldt Her i Trøndelag hadde vi jo nesten sommertemperaturer i forrige uke, men nå er vi tilbake til mer vanlig mai-temperatur

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:14.