Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Uten tv

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-08, 22:54   #1
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Uten tv

Det er jeg i kveld.
Vi har snekkere som holder til på å bytte bordkledning og sette opp en terasse langs fasaden. Det er et vanvittig tempo på de, og vi måtte ta å flytte parabolen allerede i dag. Ned kom den, men tror dere mannen klarte å få den opp før han gikk på nattskift?
Stille i huset i kveld, nesten så jeg er litt husredd. Ikke det at jeg pleier å sitte klistret foran skjermen,men det pleier å dure i bakgrunnen.

Nå tror jeg jeg skal sette på noe musikk, nei forresten så skal jeg bare nyte stillheten, og legge meg i normal tid.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 23:12   #2
Maiken38
Optimist

Maiken38 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Sv: Uten tv

Jeg syns det er deilig å ha tv av. Får litt mer ro til å gjøre andre ting som å være her på FP.

Gammel 06-05-08, 04:33   #3
Bonzai
Superaktiv

Bonzai sin avatar

Medlem siden: May 2008
Bonzai er litt kulBonzai er litt kulBonzai er litt kul
Standard

Musikk på og tv'n av er godt!

Bonzai er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-08, 21:07   #4
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Her kunne tv'n gjerne slutta å virke en stund for min del. Men aaaav og til er det greit at den virker

Gammel 06-05-08, 22:08   #5
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Vi var uten tv i flere uker i fjor sommer og det gikk faktisk utrolig bra. Men det var utrolig deilig å få tv igjen også da.

Grunnen til at vi var uten tv er at tv`n vår, som var i underkant av to år sluttaå virke. Vi leverte den inn, og de rota den bort... Men det gikk det to mnd før de innrømte... Etter noen uker kjøpte vi flatskjerm, da vi ikke orka vente lenger. Etter to mnd innrømte de at de hadde rota bort tv`n. Vi fikk tilbake hele kjøpesummen. Noen uker etter det ringte de og spurte etter fjernkontrollen. De hadde funnet igjen tv`n og skulle selge den...

Gammel 06-05-08, 22:31   #6
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Vi var uten TV i 3 måneder, og det var deilig og nyttig.
Vi skjønte fort at vi hadde hatt en tendens til å sette en på av ren uvane... er i etterkant blitt obs på å skru på radioen heller om viikke har tenkt å se noe.

Nyt kvelden i fred og ro du.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:18.